@TeamLundVer Jag hade lätt hoppat på ett sånt upplägg! Låter som värsta drömmen att få vara med från marken och lära känna hästen. Jag har själv efterfrågat det som ny medryttare, inte att utbilda hästen förvisso, men att få ta promenader och pyssla de första veckorna. Känns så konstigt att rida ut själv på en häst man inte känner, liksom. Men då har det låtit som att de tycker jag är lite konstig. Därför är jag numera noga med redan i annonsen att jag inte har bråttom utan vill lära känna hästen först innan jag tar de första ensamma dagarna. Alternativt rida med sällskap i början.
@cirkus På min ridskola tog de inte bort medryttarlappar iaf Det var bara uppmuntrat och ridlärarna gav tips om hur en provridning ska gå till. Nu var ju den ridskolan väldigt populär med långa köer, förvisso.
@cirkus På min ridskola tog de inte bort medryttarlappar iaf Det var bara uppmuntrat och ridlärarna gav tips om hur en provridning ska gå till. Nu var ju den ridskolan väldigt populär med långa köer, förvisso.