Jag tror inte helt jag förstår hur du menar. Jag ligger väl också på stranden och badar om jag är på semester och det är 30+ grader och har det härligt en kväll på uterestaurang. (jobbar jag och är hemma så blir jag kokt som sagt, alla andra hus utom just vårt sommarhus och vårt eget hus verkar hålla något slags svalka inomhus även i 30+ grader, men våra gör inte det som sagt.).
Men jag skulle ju inte säga åh vad jag önskar att alla somrar vore såhär varma och regnfria, den här sommaren är helt perfekt, ser fram emot att alla somrar blir såhär snart 2018, ändå. (Min farmor var så dålig och så varm, hon yrade om att de på sjukhuset skulle linda in alla patienter i blöta lakan, hon hade förlorat tid (farfar var läkare och de gjorde tydligen så för länge sedan i värmeböljor)).
Men det kanske bara är för att jag totalt föredrar 19-25 grader varmt i luften och 16-19 grader varmt i vattnet alla dagar, att då ligga på stranden är perfekt, och älskar några dagar med regn för att sitta inne och mysa varje sommar personligen. Den här sommaren har varit helt underbar för mig så långt! Eftersom jag hade turen att vara i 28 grader varmt i Skåne när min man hade 34 grader ute hos oss och mer än så inomhus och den värmechocken bara varade i ett par dagar. Men lider verkligen med de som drabbades av den värmechocken de dagarna
.