Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den har faktiskt blivit lite ljusare nu.Jag skulle gärna använda mörkt läge om den gröna texten då var ljusare än nu.
Lika ljus som huvudet ungefär.
Ganska säker på att kontrasten är bättre nu än på den gamla.Det vita i menyn uppe till höger blir en smula svårläst tyvärr men hellre det än orange kaos![]()
Det vita i menyn uppe till höger blir en smula svårläst tyvärr men hellre det än orange kaos![]()
Har också svårare att se vad det står, framförallt ser jag knappt siffran i notiser-rutan för någon anledning. Kanske är en vanesak dock, men svårläst har det blivit!Ganska säker på att kontrasten är bättre nu än på den gamla.
Jag gillar den också.Använder mörkt läge och tycker den gröna färgen är helt okej, lite vårig.
Ja, för mig är det en märkbar försämring tyvärr. Själva sidan är också svårare för ögonen men sånt brukar jag vänja mig vid.Har också svårare att se vad det står, framförallt ser jag knappt siffran i notiser-rutan för någon anledning. Kanske är en vanesak dock, men svårläst har det blivit!
Haha du jag tänkte samma!Den gröna blir visst bara ljusare och ljusare? Igår var den lite mer mättad/varmare... Känner mig knäpp när det är så subtila förändringar för det tar ett tag innan jag ens fattar vad som är "fel". Tycker nog denna är lite behagligare ändå. Sålänge det är grönt är jag nöjd iaf!
Den gröna blir visst bara ljusare och ljusare? Igår var den lite mer mättad/varmare... Känner mig knäpp när det är så subtila förändringar för det tar ett tag innan jag ens fattar vad som är "fel". Tycker nog denna är lite behagligare ändå. Sålänge det är grönt är jag nöjd iaf!
Jag tänkte samma