Vårföräldrar 2015 #3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har skickat in foton från Los första två veckor (1,5, två veckor blir hon först på måndag) på framkallning. Hoppas det blir bra! Annars klättrar jag lite på väggarna här, börjar bli grymt rastlös men får ont så fort jag rör mig :banghead:
Känner igen rastlösheten. Bebis trivs bäst när han är klistrad vid mig. Ammar han inte så somnar han på min mage. Det är toppen om han somnar i bärsjalen eller med sambon. Då får jag passa på att duscha och göra grejer jag bara kan göra utan honom. Han ammar typ hela tiden så vågar inte åka hemifrån själv för då får sambon ett himla jobb om han blir hungrig.
 
Jag laddade ner appen mamma mage och där finns instruktioner på hur man kan känna det. Sen finns det träningsprogram på olika nivåer som man kan följa. Jag tränar nästan varje dag enligt den och är hittills nöjd :)
Tack för påminnelsen! Har flera kompisar som också sagt att den är bra, ska laddas ner.
 
Någon högre makt hörde mig och igår drog värkarna igång vid halv nio. Runt tre inatt åkte vi in till förlossningen och strax efter två i eftermiddag föddes vår lilla Lisbeth. Allt gick bra, berättar mer när vi kommer hem (kommer få stanna en natt på BB eftersom hon hade bajsat i fostervattnet).
 
Här blev det bebis imorse halv 4! En stor tjej på 4098 g och 52cm på bf+4. Fick högsta tänkbara smärtlindring och ändå gjorde det fruktansvärt ont, nästa ggn blir det helt klart KS, hade riktigt jobbigt och sprack en del pga hela kroppen kom i en enda värk. Grad 2 blev det. :(

Grattis! Hoppas du läker ihop fort iaf. Det är ju ingen trevlig upplevelse att föda barn, jag ångrade mig verkligen igår...
 
Någon högre makt hörde mig och igår drog värkarna igång vid halv nio. Runt tre inatt åkte vi in till förlossningen och strax efter två i eftermiddag föddes vår lilla Lisbeth. Allt gick bra, berättar mer när vi kommer hem (kommer få stanna en natt på BB eftersom hon hade bajsat i fostervattnet).

Grattis!!!
 
Någon högre makt hörde mig och igår drog värkarna igång vid halv nio. Runt tre inatt åkte vi in till förlossningen och strax efter två i eftermiddag föddes vår lilla Lisbeth. Allt gick bra, berättar mer när vi kommer hem (kommer få stanna en natt på BB eftersom hon hade bajsat i fostervattnet).

Grattis :)
 
Någon högre makt hörde mig och igår drog värkarna igång vid halv nio. Runt tre inatt åkte vi in till förlossningen och strax efter två i eftermiddag föddes vår lilla Lisbeth. Allt gick bra, berättar mer när vi kommer hem (kommer få stanna en natt på BB eftersom hon hade bajsat i fostervattnet).
Åh vad härligt! Jag har hållit tummarna hela dagen för att du är på förlossningen när jag inte sett dig i tråden :-)
Stort grattis!
 
Känner igen rastlösheten. Bebis trivs bäst när han är klistrad vid mig. Ammar han inte så somnar han på min mage. Det är toppen om han somnar i bärsjalen eller med sambon. Då får jag passa på att duscha och göra grejer jag bara kan göra utan honom. Han ammar typ hela tiden så vågar inte åka hemifrån själv för då får sambon ett himla jobb om han blir hungrig.
Ja jösses, jag är verkligen inte designad för att sitta på sängen och amma hela dagen. Hon är gärna med sin pappa, eller ligger och sover själv för den delen, men just själva amningen är ju svår att dela. Och dessa stygn alltså, må de läka riktigt fort nu så jag iaf kan gå ut med vagnen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
393
Senast: Rosett
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 833
Senast: Mineur
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
21 983
Senast: Rie
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 196
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp