Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beställ en tid åt mina ocksåMåste vara fel på mina hundar
De nyser inte på rygg, när man kliar dem på magen och ingen har gjort det på 4 ultraljud.
Dags att ringa veterinären
Mina nyser heller inte på rygg eller vid magkliMåste vara fel på mina hundar
De nyser inte på rygg, när man kliar dem på magen och ingen har gjort det på 4 ultraljud.
Dags att ringa veterinären
Calibra däremot är en riktig bensprattlare vid magkli. Även om man kliar i midjanMina nyser heller inte på rygg eller vid magkli
och jag nyser ofelbart när jag plockar ögonbrynenCalibra däremot är en riktig bensprattlare vid magkli. Även om man kliar i midjan
Hennes matte å andra sidan nyser alltid när hon sätter i halsen
Och min allergiska nyser rakt ut MEDAN han ligger på ryggFrågan är: Nyser de för att de håller på att vända sig om, eller vänder de sig om för att de är på väg att nysa?
Enda gångerna min sista shar-pei nös, var när det åkte förbi moppar (luktar avgaser) och när folk grillade ute sommartid och det luktade för mycket - luktar as av tändvätskaKan inte minnas att mina gör det heller och de ligger gärna på rygg, mupphunden älskar att kasta sig på rygg och klia mitt i vägen. Inget river tydligen så skönt som asfalt.
Det enda som (ofelbart) gör att han nyser eller fnyser är cigarettrök, allra helst undviker han det helt men är det inte möjligt nyser han tills vi "kommit ut" ut lukten.