Far val skriva en rapport har ocksa. Vi tavlade ju i helgen och det ar val fusk om man inte skriver nar det gar daligt ocksa.
Forst Novice 38. Gick sadar, travlangningarna kandes bra men snalt betalt. Traven overlag kandes ocksa bra, inte jatteframmat kanske men jag forsokte slappna av sjalv istallet for att borja driva och klamma med benen som en galning.
Galoppen var som att rida en brunstig krabba

Vi missade i en fattning dessutom. Och sen glomde jag helt bort att rida skritten ordentligt, dar vi annars kan fiska bra poang, men det blev joggigt och spannt istallet.
Pa nat vanster fick vi ihop 61.12% iaf. Och eftersom mina monstandare (hela 2 st!) antingen ramlade av eller hade en annu samre dag, sa vann vi klassen. Var forsta vinst, aven om det inte ar nat att skryta om

Och Adi's forsta roda rosett.
Nasta klass var Novice 39, det ar det svaraste av alla Novice test, 10m volter, galopp fran Skritt och massa annat som kommer upp valdigt fort. Det ar nog svarare an manga Elementary test (typ LA).
Borjade skitbra, jag red den basta medellinjen jag har gjort i hela livet! Glomde forstass att det skulle va halt i mitten.................

Sen gick det sadar, traven var OK men lite seg igen, hon kandes dock valdigt mjuk och fin och jag kom ihag att slappna av igen.
Klarade av att rida skritten den har gangen, sa dar fick vi 7.5
Vi satte galoppfattningen fran skritt, men resten av galoppen var lika krabbig som innan.
Slutade pa 59.65% och sist i klassen (av fyra) Men har ar dom sa snalla med rosetterna att det blev en gron rosett ocksa.
Till nasta gang ska vi lara oss att;
Rida volter
Fatta galopp
Och komma ihag att gora halt vid X i Novice 39.
Sa har fina var rosetterna iaf. Adi vagrar dock att medverka.