Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag knep vi en andraplats i LB:2 med 70,667%
Han var mer avspänd idag eftersom han nu kände igen sig lite, segade litegrann i programmet men inga stora missar.
Fick en väldigt rolig slutkommentar...
Härlig häst som jag vill se igen!! (och kanske rida med )
Snyggt presenterad, visa mer mellantrav & galopp.
Sedan till prisutdelningen så var Calle snabb och sög tag i 3ans rosett när tjejen skulle hänga på honom sin. De fick gå och byta för den blev helt skrynklig och grön.... och här nedan har han spanat in 1ans blommor...
Trist för dig att det inte släpper inne på banan. Jag hade ju samma problem i våras men lyckades manipulera mig själv till att inte spänna mig. Mitt sätt att lösa det då (hoppas att det hänger i till debuten i MsvB i aug) var att helt ta bort resultatfokus. Jag tänkte inte på några mål eller procentsatser eller placeringar. Enda syftet med att vara på plats på tävlingen var att få hästen framme för skänkeln inne på banan. Och det knepet lyckades. Ska försöka göra om det den 16-17/8.Var iväg på tävling idag. Gick inget vidare alls
Hade ett kanonpass i torsdagskväll där allt bara kändes så himla bra!
På framridningen försökte jag ta med den känslan och det var nog den bästa framridning jag någonsin gjort.
Sen när jag kom in på banan så dog jag, höll andan typ 5 min och stel som om jag fått en pinne i röven.
Å ja kontentan av det blev ju att hästen gick därefter SUCK!
Jag blir så himla trött på mig själv! Hur svårt kan det vara att andas och slappna av?
Jag vet inte ens varför jag blir så himla spänd på banan
Men men, vi har några tävlingar i augusti också och jag tänker att om jag bara tränar på att tävla oftare så kanske det släpper?
Superfin! Han ser lite lugnare och stadigare ut i galoppdelen. Grattis till vinsterna! Finns det kanske en start i MsvB:5 eller MsvA inplanerad?KL
Kan ju inte låta bli att skriva om min underbara kompanjon idag MSVB:4 69,6%, MSVB:2 71,2% vinst i båda!!!
Superfin! Han ser lite lugnare och stadigare ut i galoppdelen. Grattis till vinsterna! Finns det kanske en start i MsvB:5 eller MsvA inplanerad?
Z var en trött stjärna idag. Så duktig! Nytt rekord för oss, 71,463 % och en andraplacering. Dessutom vann vi totalcupen med ett snitt på 70,39! Så det kom många glädjetårar idag. Det var helt underbart. Nu ska jag äta räkor för att fira lite. Bilder och filmer kommer i morgon! Men här är ett smakprov på Z med alla rosetter!http://instagram.com/p/rO9fJNjJoH/Är på Gripens meeting och rider LA-cupen. Resultatmässigt kunde jag inte vara nöjdare. Igår kom jag och Z tvåa på 69 % (ettan rider inte vår cup) och idag vann vi på 70,71%. Därmed klarade vi målet på 70 % i LA som vi satte upp för den här säsongen. Vi leder också cupen efter två dagar, men i morgon är det LA:4 och det är svårt, tycker jag. Ledningen är inte stor, bara totalt 1,71 % till tvåan i cupen.
Ridmässigt önskar jag mig mer tryck och rygg i morgon. Och gärna en kortare häst. Men är det lika varmt då, då är jag nöjd med en lydig häst!
Stort grattis!! Superfina snitt-%!Z var en trött stjärna idag. Så duktig! Nytt rekord för oss, 71,463 % och en andraplacering. Dessutom vann vi totalcupen med ett snitt på 70,39! Så det kom många glädjetårar idag. Det var helt underbart. Nu ska jag äta räkor för att fira lite. Bilder och filmer kommer i morgon! Men här är ett smakprov på Z med alla rosetter!http://instagram.com/p/rO9fJNjJoH/
Vi var såååå jämna! 0,19 % bara! Hon är så himla duktig och har en väldigt fin häst så det var kul att äntligen vinna över henne.Grattis till fina placeringar i helgen på Gripen! Har följt er på Equipe
Min kompis kom 2a i Cupen efter Amanda. Hon hade också ett sjukt bra meeting så jag får glädjas med henne.
Grattis till placeringarna! Dessutom blev du väl placerad i cupen också? Jag tyckte de ropade efter dig i högtalarna@Amanda_F
Stort grattis! Vilken helg för dig!
Kl
Vi hade också ett bra meeting hos Gripen med en 4;e plac i msvb2 o 64.5%, i fredags en 7:e plac i msvB4 63.8% igår o 63.9% idag i msvb4 o oplac. (trots ihoptejpade stövlar eftersom mina deniro inte har kommit än..)
Känns bra med totalt 3 plac i msvB i sommar av 5 starter efter att vi ägnade i princip hela våren åt att vila.
Heddan känns så himla positiv och energisk. Idag var det nog 30 grader i ridhuset men hon visade inte med en min att det var jobbigt utan fräste på lika glatt som vanligt.
Sen måste vi tydligen lära oss att göra skrittpiruetter igen.. Dåliga både igår o idag
Gjorde de? Vad pinsamt i sådana fall för jag var helt säker på att jag inte blev det och åkte hem när jag såg att jag inte blev placerad igår..Grattis till placeringarna! Dessutom blev du väl placerad i cupen också? Jag tyckte de ropade efter dig i högtalarna
Gjorde de? Vad pinsamt i sådana fall för jag var helt säker på att jag inte blev det och åkte hem när jag såg att jag inte blev placerad igår..
Grattis själv till superresultat på din fina häst!