Den där växten är lite så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den där växten är lite så.
Har du sett den blomma eller finns det fortfarande hopp om att det kan vara ett gullregn eller blåregn?
En västanfläkt i jämförelse, en lillasyster i färggrannhet
Nej, den har inte blommat än, så jag lever på hoppet!Har du sett den blomma eller finns det fortfarande hopp om att det kan vara ett gullregn eller blåregn?
Då håller jag tummarna, gullregn är fint, och blåregn ännu finare!Nej, den har inte blommat än, så jag lever på hoppet!
Det är nog ett gullregn de är väldigt vanliga och sprider sig lätt med frön .Nej, den har inte blommat än, så jag lever på hoppet!
Det får vi hoppas. Men de tidigare ägarna pratade om rosenregn. Gissa om jag fick en chock när jag googlade.Det är nog ett gullregn de är väldigt vanliga och sprider sig lätt med frön .
Spännande, du får plocka av alla blommor med "fel" färg, då kan du ju alternera färg beroende på vad du känner för det året .Det får vi hoppas. Men de tidigare ägarna pratade om rosenregn. Gissa om jag fick en chock när jag googlade.
Smart!Spännande, du får plocka av alla blommor med "fel" färg, då kan du ju alternera färg beroende på vad du känner för det året .
Är du säker att det är en sån? Du kan ju alltid knipsa bort de rosa blomställningarna om den börjar blomma.Ja, det finns det! Tyvärr står en i min trädgård, men den är tack och lov bara en meter hög. Hoppas den aldrig växer och hoppas den aldrig blommar!
Ja, det blir nog de rosa som ryker i så fall. Men jag kanske ska stå ut tillräckligt länge för att föreviga den på ett fotoÄr du säker att det är en sån? Du kan ju alltid knipsa bort de rosa blomställningarna om den börjar blomma.
Konstigt, det är flera äldre inlägg jag inte sett när jag började skriva i tråden, när jag skickat dök de upp.
Jag kan meddela att min gräsmatta växer så det syns knappt var jag klippte förra veckan. I det här sabla vädret går det ju inte att klippa heller, får ta hem hästarna och släppa på tomten istället, men då får väl varulven spader, för att inte tala om pållan som hatar hundar!Här är det inte vår längre... Jag håller på att frysa ihjäl, om det inte regnar så blåser det små. Några kvällar har jag tom fått lova att elda!
Jag kan meddela att min gräsmatta växer så det syns knappt var jag klippte förra veckan. I det här sabla vädret går det ju inte att klippa heller, får ta hem hästarna och släppa på tomten istället, men då får väl varulven spader, för att inte tala om pållan som hatar hundar!
Nja, tror inte det blir någon film, döda hundar är så tråkigt att se, i synnerhet när vi pratar förbannat hbl som slår för att döda med frambenen.Du får filma det hela och lägga upp här!
Nja, tror inte det blir någon film, döda hundar är så tråkigt att se, i synnerhet när vi pratar förbannat hbl som slår för att döda med frambenen.
Varulven äter inget rått och matte har inte tid att steka gräsmattan åt honom, då går det nog fortare att klippa!Så grinig? Då får nog matte fortsätta klippa gräsmattan själv alternativt göra vegetarian av varulven
Här är det inte vår längre... Jag håller på att frysa ihjäl, om det inte regnar så blåser det små. Några kvällar har jag tom fått lova att elda!