Våren 2015

Ikväll såg jag att Nora barlow hade slagit ut sina vackra blommor. Och ruby port, som är mörkare än på bilden egentligen. Och sen har jag haft turen att få en riktigt BLÅ frösådd skönhet.
3woXwXQ2xy

https://instagram.com/p/3woXwXQ2xy/

Min särbo har violer som ogräs på sin lägda och visste inte ens vad det var samt deklarerade glatt att de nog försvinner när han fyllt i mer jordmassor för det är så blött där :arghh: :arghh: :arghh: :arghh: :arghh: :arghh: :arghh: :arghh:

Det var banne mig nära att jag gjorde slut där :mad: istället ska jag kräva att han gräver upp en drös så jag får plantera dem hos mig :up:

;)

Min särbo har violer som ogräs på sin lägda och visste inte ens vad det var samt deklarerade glatt att de nog försvinner när han fyllt i mer jordmassor för det är så blött där :arghh: :arghh: :arghh: :arghh: :arghh: :arghh: :arghh: :arghh:

Det var banne mig nära att jag gjorde slut där :mad: istället ska jag kräva att han gräver upp en drös så jag får plantera dem hos mig :up:

;)
:D
Men du, vad är lägda?

:D
Men du, vad är lägda?

På svenska är det "åker" :rofl:

Jag förstår fortfarande inte vad svärfar säger ibland och han tycker det är skitkul (jag med :D) plus att särbon berättade precis efter vi blivit ihop att första gången jag träffade dem (typ en halvtimme efter jag kommit upp dit innan vi blev ihop :nailbiting:) så hade de ansträngt sig för att prata så jag förstod :D

Jag :love: mina svärföräldrar :)

Tror sambon är trött på mitt blomsterberoende.. Råkade köpa världens finaste lilla rosträd idag!!! Helt kär :love: Hur sköter jag det på bästa sätt??

Lagt ett lager lekakulor i botten, ska plantera den ordentligt med jord också, tillochmed köpt rosjord! Hur ofta vill den ha vatten? Torka upp eller alltid fuktigt? Vill inte ta död på denna :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka