Värdelösa filmer (lista)

Sv: Värdelösa filmer (lista)

KL

Panic Room. Vilken hysterisk jävla skit.

Nu förstår inte jag, av alla parodifilmer som gjorts så är nog ändå Men in tights något av det bästa :D bara låten liksom...! :D

*kl*
Jag brukar inte tycka att så många filmer är direkt dåliga, men två som för alltid kommer att vara på min botten 3 lista är:
Dr. Kellogs kur; asskum film om Kellogs som bedrev någon form av hälsohem
(ingen i min familj fattade den och den kommer fortfarande upp som snackis trots att den är minst 15 år sedan vi såg den)
Hotel: tysk/österrikisk "skräckis" som är märklig, seg och riktigt usel...

Nu förstår inte jag, av alla parodifilmer som gjorts så är nog ändå Men in tights något av det bästa :D bara låten liksom...! :D
Den missade jag! DET ÄR JU TYP VÄRLDENS ROLIGASTE FILM!!

Härrägud alltså.

Haha jag tänkte samma sak! Jag tycker nästan Mars Attacks hamnar lite på samma nivå hehe... Har dock inte sett den sen jag var typ 10 år. :p

Jag tänkte nämna Mars Attacks också (den gick på sexan nu i påsk:p), men jag gillar den ju i all sin bedrövlighet:D.

Matrixfilmerna tycker jag också väldigt mycket om. Är förvånad över att så många inte gillar dom!!

Panic Room ffår mig av nån anledning att associera till the Cell med J-Lo. Hemskt hemskt jättehemskt dålig.

Jag gillar första Matrixfilmen men ogillar de övriga skarpt. Minns inte vad som sker i sista och den andra kändes bara som en aptråkig transportsträcka där de försökt vrida upp allt. Men det blev inte bra. :cool:

Sällar mig också till skaran som älskar Men in tights. :D

.

Håller med. ASBRA! :D

KL

The Cabin in the Woods. Ett bra exempel på att IMDB inte alltid är att lita på. Eller ja, nu såg jag att den inte hade mer än 7,2 men det är ju ändå rätt bra.

Hur som helst - det ENDA bra med den filmen är Chris Hemsworth. Hade förväntat mig en bra "rysare", men tji fick jag.

Very Bad Things -med storyn och skådespelarna hade det kunnat bli en bra film, men nej. Usch!

Barbarossa - The King ( Eller ngt liknande). Den står i min dvd-hylla, enbart för att jag inte kan kasta filmer.

Tre Solar - jag blev så besviken när jag såg den.

JA, den suger verkligen.

Fiorano: Panic Room kan ha varit det sämsta jag sett på länge faktiskt. Hysteriskt och poänglöst.

Senaste dåliga filmen jag sett är This is 40. Försökte se klart den 2 gånger. Gick inte.

*kl*

- Hostel
- Wrong Turn (1-5)
- Sällskapsresan(resorna)
- Dorm Daze (1-2)
- The Expendables 2 (Holyfuck vilket missöde till film)
- The moth diaries
- Seven Psychopaths
- A wimpy kid's dogs days
- Jägarna (1-2)
-

Johnny Depp har gjort några av mina topp 5- värsta och bästa filmer.

Mina sämsta:
Ed Wood
Dark Shadows - Hade så stora förhoppningar på den filmen och alla grusades.
Ronal the barbarian
Beowulf
Pans Labyrinth
Paranormal activity- filmerna

Sen finns det många fler som är tokdåliga men de flesta av dom kommer jag inte ihåg namnet på.

Kul att du ändå kollat på alla fem av wrong turn när de första fyra också är dåliga:D

Det har blivit en hobby att hitta alla kameramän/arbetare/skådespelare som är på fel plats ;)
När dom filmar en mördarscen så kan man se kameramännen gå iväg med fika i bakgrunden :p

Haha ja det kan man ju ha som nöje;)

Kl
Jurassic shark är nog den, i särklass, sämsta film ever. Man måste se den för att förstå hur dåliga filmer det faktiskt finns:p

En av de filmer som ligger högst upp på min lista över dåliga filmer är The Grey, så jäkla kass. Min favoritskådespelare i huvudrollen men det hjälpte inte kan jag säga. :D

The Cabin in the Woods. Ett bra exempel på att IMDB inte alltid är att lita på. Eller ja, nu såg jag att den inte hade mer än 7,2 men det är ju ändå rätt bra.

Hur som helst - det ENDA bra med den filmen är Chris Hemsworth. Hade förväntat mig en bra "rysare", men tji fick jag.
Håller med! Vilken besvikelse!

Förväntade mig mycket mer med tanke på trailern :confused:

Kom på en till usel film, jag visste ju att den skulle vara usel men vi såg den ändå :p Sharktopus!!
Handlar om en modifierad haj med bläckfisk bakdel som även kan gå på land med tentaklerna. :rofl:
sharktopus.jpg

"Valhalla rising" - sämsta skiten någonsin! Helt obegriplig på alla sätt och vis.

*kl*

Kan lägga till Casanova. Försökte se den som filmkväll med en kompis när den var ny. Vi somnade. Dagen efter tänkte vi att det inte kunde vara så illa, så vi började se den igen, och... Somnade. Har försökt se den igen flera år senare men jag fortsätter bara somna.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka