Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
- Eternal Sunshine of a Spotless Mind - jag var iofs bara 13 när jag såg den, men jag fattade absolut ingenting och känner inte för att anstränga mig och lida mig igenom den en gång till.
- Eternal Sunshine of a Spotless Mind - jag var iofs bara 13 när jag såg den, men jag fattade absolut ingenting och känner inte för att anstränga mig och lida mig igenom den en gång till.
Bridget Jones dagbok
Stolthet och fördom
Lika kassa båda två
- The Notebook - ännu mera fånig, och framförallt väldigt överskattad!
- Boogeyman - sämsta skräckfilm jag nånsin sett
- Tomten är far till alla barnen - också en typiskt svensk film som jag inte uppskattar!
Fyyy på dig! Du får ge den en till chans och komma tillbaka med en bättre åsikt.
Ettan: JAJAJAAAA! För töntig. För Amerikans för allt.
Tvåan: Sämre än sämst, förstod inte varför jag orkade se hela!
Tre: USCH JA! och den går ju på tv hela tiden runt jul... urk
Såg Anna Karenina på bio för ett tag sen, nej nej. Verkligen inte nån höjdare. Men det finns fina hästar med på ett ställe, lyfte hela filmen
Ja jag var också superpeppad på den, men blev som sagt besviken. Den hade kunnat vara jättebra, men jag tyckte mest den var extremt långdragen, konstig och förvirrande (även för den som läst boken) tyvärr. Även den lilla "specialeffekten" att de försökte få det att vara som en teater där alla scener utspelades på samma ställe blev till slut bara jobbigt och snurrigt, även om det säkert var en fin tanke rent konstnärligt sett.
Senaste dåliga filmen jag sett är This is 40. Försökte se klart den 2 gånger. Gick inte.