Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(en snopp som lever och hasar omkring och befruktar kvinnor typ)
Haha ja det kan man ju ha som nöje
Kl
Jurassic shark är nog den, i särklass, sämsta film ever. Man måste se den för att förstå hur dåliga filmer det faktiskt finns
*kl*
American Beuty
Undrar vad den manusförfattaren hade snortat/rökt när han kom på idén??
Mä, American Beauty är en av mina absoluta favoritfilmer!
men hallååå... jag "gick" inte på Sean banan-filmen
Vi skulle hyra film och min son, då 8 år, fick välja film och han ville så klart ha just den filmen (jag hade aldrig valt den). Jag insåg efter typ 15 minuter att denna film var inget för mig och gick och diskade istället
Ser du bara film på bio - i och med att du skriver att man "går på filmen"?
Jag ser iaf de flesta hemma i TV-soffan. Det är bara ett fåtal utvalda med bra kritik som föräras ett besök i biosalongen
Ser också på en hel del film, så det blir ju några bottennapp då och då. De två sämsta filmerna jag kommer på just nu är Snakes on a plane och The Bodyguard.
Just nu kommer jag bara på Sagan om Ringen-filmerna. Bedrövligt dåliga! Jag såg alla tre på bio (blev bjuden på samtliga) men somnade. De enda gångerna jag somnat på bio.
Va? Vavavavava?
KAN INTE TA IN DETTA
Den filmen är ju ASBRA!
Jag är helt chockad över hur folk kräker över kulturskatter i den här tråden!! Bodyguard är ju underbar! Både Kevin Costner och Whitney Houston när dom var som allra bäst och högst upp i sina respektive karriärer,
Åh, jag ogillar också verkligen LotR. Så sega och överpretentiösa att man bara urk. (Här sparkar jag väl dock in öppna dörrar eftersom jag hatar fantasy, men ändå.)