Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va? Vavavavava?Django Unchained
kl
Finns en massa ruttna komedier och b/c/d/...filmer men en film jag hade bra förväntningar på var Pans labyrint som visade sig vara ett riktigt bottennapp. Har försökt se den 3 gånger men aldrig nått särskilt långt innan jag stängt av.
Rätt kul vad olika smak man har, flera filmer som nämnts tycker jag är bra
Just nu kommer jag bara på Sagan om Ringen-filmerna. Bedrövligt dåliga! Jag såg alla tre på bio (blev bjuden på samtliga) men somnade. De enda gångerna jag somnat på bio.
Ah men det är ju värsta kultklassikern Hotet från underjorden! Jag älskar den!!
KL
Django Unchained
Trainspotting
Just nu kommer jag bara på Sagan om Ringen-filmerna. Bedrövligt dåliga! Jag såg alla tre på bio (blev bjuden på samtliga) men somnade. De enda gångerna jag somnat på bio.
Va? :O De som är de vackraste och bästa filmerna som någonsin gjorts på de bästa böckerna! :O
Gyorgy Palfi's grotesque tale of three generations of men, including an obese speed eater, an embalmer of gigantic cats, and a man who shoots fire out of his penis.
Va? Vavavavava?
KAN INTE TA IN DETTA
Den filmen är ju ASBRA!
King Arthur, såg den på bio och va nära att gå därifrån.
Sämsta filmen all times är The Room. den är så ofantligt dålig att man inte tror att den existerar. Som tur är så behöver man inte se hela filmen för att njuta av detta lågvattenmärke inom filmhistoria, man kan titta på den här istället
http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatguywiththeglasses/nostalgia-critic/25743-the-room[/URL]
Jo, försökte se Tinker, taylor, soldier, spy. Efter en halvtimme tittade min kompis på mig och sa: -du tycker också det här är helt värdelöst va? Vi stänger av. Gärna, var min enda kommentar. Det fanns absolut ingenting som fångade mitt intresse i den.