Värdelösa filmer (lista)

Sv: Värdelösa filmer (lista)

Jag har lite svårt att samla ihop vilka som är sämst, men en film jag kom att tänka på direkt som jag var väldigt missnöjd med är Dark Shadows med Johnny Depp. Förväntade mig mycket mer av den.

Den var rörig och verkade dåligt planerad på flera sätt.
Jag gillade den verkligen inte! Jag som älskar Johnny Depp!

Vet att jag sett flertalet "skräckisar" med djur i huvudrollerna som var ruskigt dåliga. Det var en med råttor, som jag inte minns namnet på, som växte och blev stora! Och när en råtta växte såg man tydligen att kameran zoomade in på den :rofl: Inte att den växte alltså.

Haha! Jag ÄLSKAR Dark Shadows! :love:

Men Moonrise Kingdom och Winters Bone, näe tack.

*KL*

Kommissarie Späck och Sean banan-filmen. Det är de enda filmer jag inte ens kunnat se klart för att de är så gräsligt dåliga:crazy:

kl

Jag kom på att jag ju faktiskt stängde av The Mask 2/Son of the mask för att den var så usel också. 1an med Jim Carrey har ju ändå en viss charm, men 2an.. blä!

kl

Finns en massa ruttna komedier och b/c/d/...filmer men en film jag hade bra förväntningar på var Pans labyrint som visade sig vara ett riktigt bottennapp. Har försökt se den 3 gånger men aldrig nått särskilt långt innan jag stängt av.

Rätt kul vad olika smak man har, flera filmer som nämnts tycker jag är bra :p

Den senaste jag såg som jag tyckte var bedrövligt dålig är Apflickorna.
En äldre film som är avskyvärd är Cable guy.
Jo, försökte se Tinker, taylor, soldier, spy. Efter en halvtimme tittade min kompis på mig och sa: -du tycker också det här är helt värdelöst va? Vi stänger av. Gärna, var min enda kommentar. Det fanns absolut ingenting som fångade mitt intresse i den.

Senast ändrad:

Avatar - hur förutsägbar får en film bli egentligen?:mad:
Allt som har med rymden att göra
Matrix, kom 20 min innan jag tröttnade och kompisen somnade
twilight, tog mig 6 timmar att skämmas igenom första filmen
pinocchio blää:angel:

Sen kan man ju nämna otaliga konstigt dåliga skräckfilmer som jag sett genom åren:devil:

kl

Jag blir faktiskt förvånad över att folk öht går på en del filmer, t ex Sean banan-filmen skulle jag inte gå på om jag inte fick en rejäl summa pengar för besväret :crazy: En del filmer känns ju som så självklara floppar...

Jag skulle hellre såga av min arm än att se någon av Austin Power filmerna igen

kl

Den första jag kommer att tänka på är den där Kevin Bacon blir attackerad av stora maskar som lever i jorden. Den är så dålig att jag inte ens orkar googla fram vad den heter.

Sen finns det ju drösvis med fler dåliga filmer, dock ingen som utmärker sig sådär på en gång. Eller jo, Sunday tror jag den heter. En Bolloywoodfilm jag såg i Indien, jag somnade i biografen.

Just nu kommer jag bara på Sagan om Ringen-filmerna. Bedrövligt dåliga! Jag såg alla tre på bio (blev bjuden på samtliga) men somnade. De enda gångerna jag somnat på bio.

kl

Jag blir faktiskt förvånad över att folk öht går på en del filmer, t ex Sean banan-filmen skulle jag inte gå på om jag inte fick en rejäl summa pengar för besväret :crazy: En del filmer känns ju som så självklara floppar...

men hallååå... jag "gick" inte på Sean banan-filmen :rofl: :devil:

Vi skulle hyra film och min son, då 8 år, fick välja film och han ville så klart ha just den filmen (jag hade aldrig valt den). Jag insåg efter typ 15 minuter att denna film var inget för mig och gick och diskade istället :cool:

Ser du bara film på bio - i och med att du skriver att man "går på filmen"?
Jag ser iaf de flesta hemma i TV-soffan. Det är bara ett fåtal utvalda med bra kritik som föräras ett besök i biosalongen :p

kl

Den första jag kommer att tänka på är den där Kevin Bacon blir attackerad av stora maskar som lever i jorden. Den är så dålig att jag inte ens orkar googla fram vad den heter.

.

Ah men det är ju värsta kultklassikern Hotet från underjorden! Jag älskar den:D!! Det är ju urtypen av film som egentligen är så dålig att den blir en klassiker, lite som Mördartomaterna.

På min hatlista står nog Twilightfilmerna överst. Eller ja, den första och faktiskt första delen av den andra är helt okej. Sen faller det brant utför, vilket även böckerna gör iofs.

Dark Shadows var en besvikelse, men den var inte sämre än Horrible Bosses, Urk.

Jo jag vet att den är det, men jag fixar verkligen inte att se på den, jag blir bara irriterad över dåligheten :p

*KL*

Kommissarie Späck och Sean banan-filmen. Det är de enda filmer jag inte ens kunnat se klart för att de är så gräsligt dåliga:crazy:

Åh ja, den.. Var det en film?! Jag trodde det var en berättelse om något som aldrig borde blivit en film, med en sångare som nog aldrig var en sångare och definitivt inte en skådis. Vad hände där egentligen ?!

Alla inblandade parter borde skämmas.

Mycket. :angel:

kl

Nazis at the center of the earth. Verkligen löjligt dålig.

Det här kommer jag snart få skit för, men jag tycker även att Gudfadern I och II (visst finns det en till? den har jag dock inte sett) platsar. Fick för mig att jag skulle se alla filmer på IMDBs top 10, så jag var ju tvungen att ta mig igenom dom. Den första delades upp i tre delar, den andra två - för att jag helt enkelt somnade av uttråkning. Hoppas innerligt att jag aldrig kommer behöva se dom igen. Så mörka, trista och tråkiga. Ser hellre Nazis at the center of the earth fem gånger än en av Gudfadernfilmerna igen.

Kl

Se INTE MacGruber. Helt seriöst. Fast å andra sidan, vad kan man förvänta sig av en parodi på MacGyver :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka