Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Maken köpte en, så funkar det med prylar i vårt hushåll. Jag har fortfarande inte riktigt sett nyttan med den förutom med en grej, kyckling. I övrigt använder jag hellre ugnen.
Har du provat att vid rengöring fylla airfryern med lite vatten och diskmedel och köra typ 3 minuter. I många fall räcker det typ med att skölja av den då. Eller iaf bara behöve dra lite lätt/fort med diskborsten för att få loss allt.Att de blir bättre i airfryer än ugn är din åsikt, jag håller inte med. De blir bättre med mindre arbetsinsats ja, men är man villig att öppna ugnen en eller ett par gånger och veva lite så blir det ingen skillnad.
Hade du läst vad jag skrivit så hade du sett att jag fick min, inte köpte den.
Nu tänker jag inte "försvara" mig något mer här. Folk har olika åsikter helt enkelt. Jag tycker airfryer är en onödig pryl som tar en jävla massa plats om man redan har en ugn, men den gör ju vad den ska bra så det är ju inte en dålig produkt i sig.
Vi har en i husvagnen där vi saknar ugn. Och där används den flitigt. I huset har vi en bra varmluftsugn så där är den överflödig och står permanent i husvagnen.
Däremot crockpotten används flitigt. Preppar dagen innan, ställer i grytan på morgonen och sätter timern. Kommer hem till färdig mat![]()
Alltså du har precis löst ett mysterium för mig. Jag har gått å undrat vem sjutton orkar preppa crockpotten kl 6 på morgonen.Vi har en i husvagnen där vi saknar ugn. Och där används den flitigt. I huset har vi en bra varmluftsugn så där är den överflödig och står permanent i husvagnen.
Däremot crockpotten används flitigt. Preppar dagen innan, ställer i grytan på morgonen och sätter timern. Kommer hem till färdig mat![]()
Nej det har jag faktiskt inte gjort, kan testa, tack för tipset!Har du provat att vid rengöring fylla airfryern med lite vatten och diskmedel och köra typ 3 minuter. I många fall räcker det typ med att skölja av den då. Eller iaf bara behöve dra lite lätt/fort med diskborsten för att få loss allt.
Har en billig från jula, används hyfsat ofta.
Som ovan, mest till sånt man annars kört i fritösenmen även vitlöksbröd! Bara bryta det itu och stoppa ner.
Är lite sugen på en kralligare, med två korgar, för att kunna antingen göra mer "riktig" mat, lr iaf kunna ha pommes till mina chili cheese, nuggets, mozzarellasticks, å lökringar utan köra saker i omgångar
Jag kör annars köttbollar å sånt i micron, men måste prova i airfryernså drygt att steka frysta.
Det är ju hela finessen med den att den går att programera så att den lagar maten när man inte kan och inte kan närvara. Annars kan man ju fortsätta använda sin spis. Då är crockpotten helt överflödig.Jag hade nog varit alldeles för nojig för att lämna en crock pot obevakad hela dagen. Det är ju ändå en elektrisk apparat vars uppgift är att alstra värme.
Jupp. Sätter byttan i kyskåpet baraAlltså du har precis löst ett mysterium för mig. Jag har gått å undrat vem sjutton orkar preppa crockpotten kl 6 på morgonen.
Självklart var det preppat sen dagen innan![]()
Det är ju hela finessen med den att den går att programera så att den lagar maten när man inte kan och inte kan närvara. Annars kan man ju fortsätta använda sin spis. Då är crockpotten helt överflödig.
Har en billig från jula, används hyfsat ofta.
Som ovan, mest till sånt man annars kört i fritösenmen även vitlöksbröd! Bara bryta det itu och stoppa ner.
Är lite sugen på en kralligare, med två korgar, för att kunna antingen göra mer "riktig" mat, lr iaf kunna ha pommes till mina chili cheese, nuggets, mozzarellasticks, å lökringar utan köra saker i omgångar
Jag kör annars köttbollar å sånt i micron, men måste prova i airfryernså drygt att steka frysta.
Ok.Jag gillar idén men skulle inte vilja lämna nåt sånt oövervakat hemma. Jag litar väl hekt enkelt inte tillräckligt mycket på tekniken.