Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en SmartTail för att tunna ur manen där det behövs för att få jämna fina knoppar. Fungerar skitbra!!
Nej jag använder den absolut inte till svansen bara manen (även om den heter SmartTail) svansen vill jag ha så tjock som det bara går och hatar när det är klippt upptill, ser bara loppätet ut tycker jag
Jag har köpt min på tävling här i Sverige men jag har sett att det finns ett plagiat, som vanligt.., på Hööks..
Jag rek inte att tunna ur manen med urtunningssax närmast hästen! En väninna gjorde det på sin häst för många år sedan och när manen sedan växte så reste sig alltihop och hästen fick punkarfrissa.
Jag rek inte att tunna ur manen med urtunningssax närmast hästen! En väninna gjorde det på sin häst för många år sedan och när manen sedan växte så reste sig alltihop och hästen fick punkarfrissa.
Kan svara själv också. Jag klipper bara manen på längden, och jag vill ha lååång man när jag ska fläta, vill ha få knoppar, blir snyggast så, brukar ha 5 st.
Kan svara själv också. Jag klipper bara manen på längden, och jag vill ha lååång man när jag ska fläta, vill ha få knoppar, blir snyggast så, brukar ha 5 st. Jag sköter min tränares häst och han har ca. 25-30 cm lång man under tävlingssäsong och ägaren/ryttaren/min tränare får inte röra den! Hon tycker inte det är så roligt bara på träningar när manen är utsläppt bara...hihi
Nu ska hon snart rida på Adelindes clinic och vi pratade om hur vi löser det då med manen. Kan han vara knoppad på clinicen?