Våra hem, visa bilder!

Armani__

Trådstartare
Tyckte det var längesedan här var en tråd där vi visade våra hem, och jag behöver verkligen en sådan tråd nu när det närmar sig flytt för vår del, med stormsteg!!

Visa era "smultronställe" i hemmet, alltså de ställen ni tycker bäst om och trivs bäst med.
Kommer visa vårt också självklart, men inte än eftersom vi inte flyttat ännu. Släng in det ni vill visa, jag behöver inspiration till att börja packa flyttkartonger, montera ner möbler, måla om och vill därför se fina hem :laugh:

Sv: Våra hem, visa bilder!

Vi har köpt dem på Hämta-butiken i Smålandsstenar. Men de kommer från Miljögården (tror jag det heter) i Skåne.

Till Madeleinewall - När vi byggde huset var det en vägg ritad där, men vi valde att göra en bardisk, och har sänkt golvet i vardagsrummet, så det känns som två rum ändå.

Hahaha- då måste man ju städa först;)
Jag har inga bilder på mitt hus- bara innan renovering och under renovering... Gud va tråkig man är...
Får bli ändring- ngn annan dag;)

Inget smultronställe,men vi fixade till 18åringens rum,hon hade golv från 1800-talet..

Så in med nytt golv,sen togs garderobsdörrarna bort(hon har som typ klädkammare),satte upp gardiner istället,ny byrå köptes och sen sittkuddar till golvet!
Sen målades en apelsinträlåda och där fick nallar bo..(hon vill inte slänga upp krakarna på vinden)
Jag ville egentligen även fixa väggarna,dom är mörkbruna,men hon vill ha det,så då får hon ha sina bruna väggar!
Ja,hon är nöjd!
Inte bästa fotokvaliten,taget med mobilen..
24991652.jpg

25404183.jpg

25404179.jpg

25404177.jpg

har bara en bild på hela huset som jag tog igår kväll :D
man ser bara en liiiten del av huset kan jag tillägga..
25406338.jpg

Hela vårat hus är mitt smultronställe. Men det finns massor jag skulle vilja fixa med och göra om, men jag älskar vårat hus. Första gången jag steg in i det så visste jag att jag var hemma.

IMG_4316.jpg

En suddig bild på våran stökiga hall:
IMG_4331.jpg

Matrummet:
IMG_4322.jpg

IMG_4323.jpg

Vårat sovrum:
IMG_4199.jpg

IMG_4201.jpg

Barnens rum:
IMG_4345.jpg

En del av badrummet:
IMG_4208.jpg

Jag ska visa vårt! Är dock i full sjå att göra om hemma så det kommer före och efter bilder sedan :)

*kl*
Varför har jag inte hittat hit förr? :)

Jag har hela tiden saker jag vill fixa till i mitt hem och sådant jag vill byta ut. Med stort hus och hyfsat begränsad ekonomi har jag dock insett att man får lov att ta ite i taget. Men men här är några bilder från mitt hus.

06-30.jpg

köket

04-40.jpg

sovrummet

08-21.jpg

läsrummet

05-34.jpg

Utsikt från balkongen

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 613
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 020
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vegansk efterrätt?
  • Sytråden del 4
  • Rumsväxter 2