Var hittar man Mhz:en?

V

Vargdotter

Ska sälja min gamla dator nu, och håller på att knåpa ihop en annons. Men jag har ingen aning om hur många Mhz processorn är på, köpte datorn begagnad. Och under "Egenskaper" står ju bara RAM.... :crazy: Nån som kan hjälpa mig? :bump:
 
På min dator hittar jag det under "System" i Kontrollpanelen. Första fliken som kommer upp heter Allmänt och där står det lite allmän info om datorn. Men det är möjligt att det inte är så på andra datorer... Annars tror jag det brukar stå i början precis när man startar datorn.

/Erica
 
Hittade det inte någonstans där, inte ens om man trycker delete i setupen (då ska man komma in på en systeminformationssida, men inte på min gamla skitdator). Fast det löste sig ändå, mitt ex kom ihåg vad jag hade för processor... ;)
Men tack för tipsen! :banana:
 

Liknande trådar

Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
728
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 485
Senast: Rie
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 137
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag råkade dränka min Macbook i dricka när den låg i väskan. Så nu håller jag på och kikar på vad dom behöver för uppgifter för...
Svar
3
· Visningar
596
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp