Var hittar jag tränare?

P

piffpuffen

Undrar om det är nån som vet vart på nätet jag kan hitta info om vart det finns proffs o amatörtränare i Sverige. Vet att jag hittade en sån list för ca två års sedan, när jag skulle leta praktikplats men nu kommer jag INTE ihåg vart jag fann den. Nån som kan hjälpa mej?!
Är lite intressant att se vilka som finns i närheten av mej (om det finns några :confused: ) Skulle vara trevligt med lite galoppintresserade i närheten för det verkar bara vara trav :( Fin hästar d med men men....... :smirk:

Sv: Var hittar jag tränare?

Jo jag vet att man kan gå in där men då blir det väl bara tränare som jobbar vid den banan. Det jag söker är alla dom tränarna som finns runt om ute i landet.

Sv: Var hittar jag tränare?

piffpuffen skrev:
Jo jag vet att man kan gå in där men då blir det väl bara tränare som jobbar vid den banan. Det jag söker är alla dom tränarna som finns runt om ute i landet.

Gå in på www.galoppsport.se klicka vidare på ”söksportinfo –Ryttare & Tränare” där kan du välja sökkriterier. Ex vill du ha alla licensierade proffstränare fyller du i det i rullgardinen i sökformulären. Söker du amatörer eller annan träningsort fyller du i det… Lycka till!

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
44 45 46
Svar
919
· Visningar
28 629
Senast: Halcyon
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 042
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 279
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar