Var finns "ridbanemallar"?

S

svea09

Som rubriken säger, var kan man skriva ut "ridbanemallar" ifrån? Jag har letat jättelänge men inte hittat. Ska nämligen träna in ett dressyrprogram och har ingen kopiator utan endast en skrivare, så varje gång jag ska rita programmet måste jag rita en ny ridbana och det är ju lite jobbigt :<

Sv: Var finns "ridbanemallar"?

http://www3.ridsport.se/Tavling/dressyr/Dressyrprogram/Dressyrprogram1/

Längst ner på sidan har du "mallar", jag brukar inte rita på pappret utan bara dra fingret där jag ska rida om du förstår... Nu för tiden gör jag det även utan papper;)
Annars kanske du kan lägga pappret i en plastficka och rita med en whitebord penna? Så går det att sudda ut. Nästan lika bra som de "rita program tavlor" man kan köpa, och mycket billigare:D

Sv: Var finns "ridbanemallar"?

Tack :D smart det där med whiteboardpenna :>

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 470
Senast: Nevermind
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: cassiopeja
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
4 742
Senast: doppler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar