Var det fel av mig?

Sv: Var det fel av mig?

Som jag förstod det så var problemet att de hade sagt trav, men att de andra bara galopperade iväg?
Sånt blir jag också sur på, och det behöver inte handla om att jag inte vill galoppera - men ofta vill man gärna vara beredd, om inte annat så för att själv kunna ge hästen ok-tecken så den inte bara far iväg.

fast jag uppfattade det som ett återkommande problem och vad jag menade var att man skulle ha en öppen dialog med varandra så att alla är införstådda med att man inte alltid vill galoppera och kanske i framtiden är kloka nog att förvarna och ge en en chans att gå i förväg

Sv: Var det fel av mig?

Det var väl inge fel med det du gjorde, absolut inge djurplågeri. Konstigt hur vissa kan reagera ibland.:confused: men men:crazy:

MVH Vickan

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 702
Hästhantering Som man kan se på mitt namn rider jag på ridskola. Senaste månaden har jag märkt att hästarna är inte hanterade på ett så bra sätt där...
Svar
6
· Visningar
1 918
Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 612
Senast: Stergo
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 193

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka