Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: vänta

Törs jag då fråga vilken nivå man måste vara på, för att få svara i den här tråden, så jag inte ska behöva be moderator att ta bort mitt inlägg.

Kopierar för säkerhets skull TS inlägg...

Ingen särskilt nivå alls, det räcker gott och väl långt att bara vara på en realistisk nivå.

Sv: vänta

*kl*
Ni stängs den här tråden eftersom den börjar likna sandlåda.

De som vill diskutera här inne bör först och främst tänka efter om de "är på rätt forum", här diskuterar vi tävlingsdressyr och träning inför detta. Här inne är det inte okej att använda könsord, speciellt inte till andra användare.

Sedan vill jag helst se ett slut på "jagandet" som vissa användare håller på med. Man ska kunna skriva ett inlägg här inne utan att bli ifrågasatt på direkten.

/b_a_l , leg surkäring och moderator här inne.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
553
Senast: Mli
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 418
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
885
Senast: ufot
·
Dressyr Tips på bett till hispanoarab med liten munhåla. Import som 7-åring, riden på kandar med mycket stöd. Kontroll av mun vid ankomst...
Svar
12
· Visningar
809
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka