Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

jag e faktist oxå uppe!!
elle ahh nästan!

Jag är också uppe. Men inte för att sitta på buke utan för att göra skolarbete, går sådär.... :angel:

Oh ja! Jag tror att det mesta klår att skriva projektrapport.... Hua hua :p

Det handlar om mitt projekt som jag gjort som examensarbete i skolan. Jag har gjort en kokbok. Att göra själva boken var roligt men att skriva rapport om hur jag gjort den är mindre kul...

Jag försökte faktiskt med det! Tyckte också att det var en himlans mycket bättre idé:laugh: Men jag fick inte :( Rapporten måste tydligen vara skriftlig. Med bakgrundsbeskrivning, syfte, problemanalys och allt sånt onödigt. Egentligen tycker jag att det borde räcka med att jag lämnar fram min bok, så kan de ju laga nåt utav recepten i och så förstår de genast hur jag tänkt! :D

Fast det är la bara att görat. Nu är det snart klart, wiiie :banana:

Ja eller bara hiva till dom en paj typ.. Nu säger jag god natt i alla fall. Hoppas det blir bra när det blir klart i alla fall. Antar att det inte är läge att be om ett bra skaldjurspajrecept nu ;)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 280
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 125
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka