Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Jag ska också gå till kojs nu. Haha! Just skaldjur har jag inte vågat mig på men något annat äre bara att säga till anytime, är ju proffs vid det här laget alltså :D God natt!

:D
lotta3uppsittning20100321bild2_79681670.jpg
:banana:

:D

Har lite svårt att tentaplugga just nu. Och har helt tappat suget på te. :crazy:
Är mest :banana: :banana: :banana: just nu...

Känns helt lovely! :love:

Hon är så duktig och klok och säker, så jag får jobba rätt hårt med huvet för att komma på saker att göra utan att gå över mina egna gränser vad gäller belastning o så. Men jag kan andas ut, för snart kommer selen fram igen och vi fortsätter med körningen. Sittandet var bara ett mellanspel på grund av all is på vägarna...och så här "efteråt" en väldigt trevlig grej. :D

Men frågan är ju hur jag ska våga "släppa taget", d v s göra mer än att bara gå på gårdsplan...men det löser sig nog...sen... :D

manga djupa andetag o bra sallskap sa ska du se att ni kan lamna gardsplanen! :D fast forstar hur du kanner... stora varlden kan kannas himla laskig, aven om det bara ar en skogsstig.. :)

Tycker det ar jattebra att du kom upp o satt lite pa henne! :banana: Hon verkar sa duktig! ..o sa tycker jag du ska slanga in lite korbilder har sen med... for det vill iaf jag se..

Självklart kommer det körbilder! Min fotograf följer gärna med ut fler gånger, har hon sagt, så då räknar jag med det. :D

Smakprov:
dsc_0080_71741171.jpg

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 280
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 125
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka