Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Ja, när hon inte har rullat sig i lera, bajs, smältvatten eller annat skoj...

:D

Men hon är dyr. Även när hon får för sig att rulla sig i en snödriva mitt i tömkörningen. :angel: :devil:

Vilken underbar teckning hon har i ansiktet!! :love:

Tack, det tycker jag med. :D

Hon har en väldigt fin mamma att brås på...

070530003.jpg

Lottamedmamma.jpg

Senast ändrad:

Men Gud, Så fina ni är! :love:
Hon ser nästan ut som en liten prinsesshäst! :love:

KL*
Och jag ville bara säga att jag fortfarande lever. Trots en veckas semester i spanien (Nej- det var kallt som sjutton! ^^ )
Men jag kom hem med en hel resväska full av NYA kläder! ;D Jag som avskyr att shoppa.. Jiesses, något gick fel. ;)

Hehe... fast vid Exakt ratt tillfalle... sa ar de flesta dyra djur lite billigare :P

..min fina pojke har.. han tror han ar en JRT o inte en gsd... igar fangade han en mus. Dodade musen.. sen bad matte fint "Let me see what you got" o ja visst fick jag bade se, ta o kasta bort musacklet.. Duktig valp! :love: ..men fem sekunder senare hittade han en dod coyote som han var Tvuuuuungen att gora "mer dod"... da var han billig... >.<

Haha!

Jodå, Lotta har också varit billig...men det var lääääääänge sen. :D Och då var det mest mitt fel att saker inte var som de skulle. :o

..det varsta ar val att man saknar unghasttiden nar de blir "vuxna" sen :P

man har aldrig tradigt med en unghast...

Näe unghästarna är ju ganska kreativa!

Min hyresvärd ringde mig i morse och gnällde över att jag hade glömt stänga Enyas boxdörr för hon var lös. MEN jag vet att jag stängde den ordentligt igår!

Men när han hade fångat henne vid halv fyra i morse och släppt in henne i boxen igen så hinner han inte mer än att gå utanför dörren så har min lilla ängel öppnat boxdörren igen och gått ut:angel:

Hon är sååå kreativ!:D

Så ikväll ska jag byta boxlås och sätta dit ett extra lite längre ner:p

Ah, en smitare! :D
Jag är livrädd för att Lotta ska fortsätta visa att hon kan ta sig ut ur hagen. Hon har gjort det förr. Vill inte vara med om det igen. (Gissa vem som kommer ha 4 rader elstaket om det någonsin blir en egen gård...)

haha nej... det ar sa sant sa sant :D unghastar livar upp en!

Enya, haha.. smarta hastar ar roliga, fast.. dom far ju garna stanna i sin box.. eller hage for den delen.... :D sa slipper man oroa sig

Ja man håller ju sin egen uppfinningsrikedom fräsch och uppdaterad:angel:

Hon får gärna vara hur kreativ hon vill men det börjar bli tråkigt att köpa ny fågelmatare till hyresvärden nu:mad: Det är nämligen dit hon går, plockar av locket och käkar fågelfrön som en annan burfågel:p:rofl:

Och det genom 3 strömtrådar eller som nu genom att öppna boxdörren!

Och idag kröp den nya lill-strumpan ut under staketet! "Titta och lär kompis!":p Dock så har ju snön försvunnit så det är ganska högt till lägsta tråden nu..

kl

vilken vecka det varit! Jag har fått jobb! Sandy blir 3 veckor gammal ikväll!

16mars130.jpg

Ja!! Så söt hon var! Oh! jag önskar att jag kunde fått se Roxie som föl! :love:
Ska fråga förra ägarna om nr till dom som hade henne innan och försöka luska fram. :)

Min har *peppar peppar* hållt sig inne för det mesta. Hon har gått igenom staketet några gånger, dock aldrig när det varit ström på, tror jag. Men hon har ju inte någon direkt respekt för staketet vare sig med elelr utan ström så..
Hon blir nog snart äldre och klokare. ;)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 280
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 125
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka