Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Jag har ett band där vikt är utsatt med kg och lbs samt mankhöjd med cm och hands. Kan hända att det var själva inblandandet av mankhöjd som var förvirrande, får mäta igen och kolla vart jag hamnar på för kg.

QUOTE]

Du ska nog inte tänka att de har kommit på en fantastisk formel :) utan som jag skrev använd det som vanlig "tumstock" om du ska mäta mankhöjden.....och som nån annan skrev det är väldigt ungefärligt - men har stämt hyfsat på mina hästar ändå

Det funkar med halsrem också! Det har jag provat:angel:

Men sist jag provade hjälpte varken halsrem eller horn, jag åkte av ändå:o:rofl:

Alla grimmor var ju förstora! Har äntligen hittat en shetlandföl grimma som passar med mkt inspännt. Nu får hon inte gå själver längre! Och jag har följt wranglans råd om rep runt rumpen och det funkar super! Nu kan jag gå fram och kroka grimskaftet på grimman och hon står bara stilla och väntar:love: Rätt lätt att få både på och av grimman med. och inte så mkt sparkande längre som tur är men nu så biter hon mej istället.

Har fått moderkänslor??? Har börjat baka jag som inte kan eller tycker det är roligt. Är inne på min fjärde kärleksmumsbak på två veckor:rofl: Nu blir de faktiskt ätbara....så nu är det kanske dax att lära sej baka något annat.

a035.gif
a050.gif

Imorn smäller det, om jag får med mig nån ut till stallet.

:eek:

:p Lycka till! Men det går nog bra ska du se, resten brukar lösa sig med en portion sunt förnuft och känsla

Jag skulle suttit upp på Jack för någon månad sedan men så blev det snöstorm men nu kommer min väninna ned och ska sko Isl.h och då får jag lite hålla i hjälp så jag hoppas att jag slipper att ligga i gipsvaggan om 2 v ;)

kl*
Några buketroll vakna mitt i natten?

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 280
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 125
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka