chiara
Trådstartare
Jag har en väninna som jag har känt i nästan 20 år, sedan jag var 14-15 år. Hon har bott hos mig i omgångar och vi har alltid stått varandra nära. Hon har nu fått sitt första barn, som nu är 1 mån gammal, och jag har stött på patrull när det gäller min valp. Jag är inte välkommen dit med hunden och hon vill inte gärna komma hit till mig med bebisen pga hunden. Hon säger att hon är rädd att han ska bli allergisk men jag vet inte om det verkligen är så..men varför skulle hon hitta på.. Det är iaf skittråkigt och vet inte riktigt hur jag ska handskas med situationen. Visst kan vi träffas på stan och ta en fika men jag blir ledsen när vi har umgåtts så mycket och ofta och bara för att jag skaffat hund så vill hon inte. Oj nu låter detta som ett truligt tonårsinlägg men jag vet inte riktigt.. man kan ju inte tvinga folk att älska min hund så som jag gör men hunden bor här och är vår familjemedlem och det skulle ju aldrig falla mig in att lämna bort henne för att min väninna ska kunna komma. Detta har nu resulterat i att vi inte träffats sedan hon fått sitt barn mer än en snabbis då hon åkte från BB. Då bestämde vi en dag när vi skulle komma men fick senare sms att jag inte fick ta med valpen.. och så var det igång..