VALVAKAN 2014

F! verkar stiga långsamt men stadigt... Många distrikt kvar och däribland storstadsregionerna. Jag är försiktigt hoppfull :)
Samma här, vågade inte rösta på dem i riksdagen så jag tog dem i landstinget istället :p Men skulle bli glatt överraskad om de kom in!

(och hoppas på att det då blir rosarödgröna :D)

Samma här, vågade inte rösta på dem i riksdagen så jag tog dem i landstinget istället :p Men skulle bli glatt överraskad om de kom in!

(och hoppas på att det då blir rosarödgröna :D)

Varför vågade du inte? Du behöver inte svara om du inte vill :) Jag röstade F! i riksdagen, det känns jättebra. Jag hoppas verkligen att de kommer in men gör de inte det så känns det inte bortkastat.

Om SD:s valmanifest var rasistiskt skrivet skulle de ju inte alls få så många röster som de nu gör. Flera personer jag känner som är trevliga och "helt normala" överväger att rösta (och kanske har nu röstat) på Sverigedemokraterna. Det är läskigt.
Men även om rasism inte är tydligt i deras partiprogram så grundar sig ju partiet i rasistiska åsikter; synd bara att så många verkar ha glömt det.

Med tre valkretsar i Helsingborg räknade i kommunalvalet så har SD 23,5% och M 25,3 % dock bara några små valkretsar räknade ännu alltså men ändå..

Fy i h-e. I "min" krets är oxå SD störst, även om de är lite mindre än hos CillaW. 29,1% får de här. Var tredje person över 18 år. Det är verkligen skrämmande...

Öht är de stora här (iofs ingen hemlighet),i en annan krets har de 35,8%... :crazy:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka