VALVAKAN 2014

Citera VAR de skriver att tex en indier är mindre värd eller att en vit man är MER värd? VAR skriver de att man ska skilja på "raser" (gillar inte det ordet men det är det som används i SAOL).
Lägg ner det, jag har försökt flera gånger. ;) Allt för många vet inte vad rasism är!
Det är bara att kolla i NE så ser man att SD;s program inte är rasistiskt skrivet.
En helt annan femma är väl att man har många anhängare som har rasistiska åsikter. men det är ju en annan sak.

I vår jävla valkrets har de fått 33% i riksdagsvalet. Största partiet!
Så vidrigt så det finns inte. Tur vi flyttar härifrån snart.

Det där är bara så förjävla vidrigt. Jag minns hur jag under förra valet helt tappade sugen att flytta ut på den skånska landsbygden och nu när jag så smått börjat fundera på det igen känner jag bara, men alltså, näe!

Lägg ner det, jag har försökt flera gånger. ;) Allt för många vet inte vad rasism är!
Det är bara att kolla i NE så ser man att SD;s program inte är rasistiskt skrivet.
En helt annan femma är väl att man har många anhängare som har rasistiska åsikter. men det är ju en annan sak.

Ja det är jäkligt märkligt....

I vår jävla valkrets har de fått 33% i riksdagsvalet. Största partiet!
Så vidrigt så det finns inte. Tur vi flyttar härifrån snart.

Wow... Jag satt och deppade över att de var en bit över 20% hemma hos mig, tydligen ska jag vara liiiiiiite tacksam ändå då... :crazy:
Jag vill dock också flytta därifrån. :down:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka