Men vad är det där för ett tramsigt och insinuant svar?Tydligen bättre än många här....
Vad är det som gör att de inte är rasister menar du?
Hur definierar du en rasist?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad är det där för ett tramsigt och insinuant svar?Tydligen bättre än många här....
Men det är inte rasism....
Jag håller med om att det är obehagligt med SD:s framgångar men och det är ju tyvärr ännu värre om man tittar ut i Europa, det är svårt att förstå att folk glömmer så fort vad nazister gjort tidigare om man tittar bakåt i historien.
Håller med, särskilt som jag just nu faktiskt håller på att läsa en kurs på universitetet om nazitiden, känns ibland skrämmande bekantJag håller med om att det är obehagligt med SD:s framgångar men och det är ju tyvärr ännu värre om man tittar ut i Europa, det är svårt att förstå att folk glömmer så fort vad nazister gjort tidigare om man tittar bakåt i historien.
Jag kollar här:Var kan man se vad de olika distrikten röstat?
Tydligen bättre än många här....
Då är det väl klarrt då. SD bestämmer o Lövet kan glömma F!SD fortsätter iallafall sjunka lite långsamt nu när det börjar komma in fler resultat från städerna...
SAOLs definition på rasism är att man "anser att olika människoraser har olika värde och ha olika ställning i samhället".
Jmfr Apartheid...Trodde alla visste det.
SD fortsätter iallafall sjunka lite långsamt nu när det börjar komma in fler resultat från städerna...
SAOLs definition på rasism är att man "anser att olika människoraser har olika värde och ha olika ställning i samhället".
Jmfr Apartheid...Trodde alla visste det.
Det är många små valkretsar (alltså inte ens hela distrikt) som har räknats över hela landet. I vissa valkretsar med kanske 600-700 har SD fått uppemot 25% och i andra så lite som 4-5%. Därför tror jag inte att man ska dra alltför stora växlar på dessa siffror ännu.
Det finns det säkert de som tycker men merparten är nog missnöjda men den invandring vi har idag. Det har inget med "raser" eller hudfärg att göra.Och det menar du att SDs väljare inte tycker?