Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör mina också.Rätt vanligt att whippethanar kissar sig på frambenen pga kroppsbyggnaden så det kan nog stämma även på din om han har den kroppstypen.
Min tik, 15 år, kissar enbart sittande när hon drabbades av balanssjuka. Annars har benet åkt upp i alla år.
I natt kom det upp en strumpa fattar inte vart han fått den ifrån. Vi har sjuklig koll på våra strumpor numera. Dessutom en av min mans strumpor så den var stor. Andra grejer inne som han får tag på har han börjat komma och vill lämna i handen i stället. Så tänkte nog börja träna med strumpor och någon riktigt gottig belöning så kanske det går att få honom att vilja lämna dom i handen istället får väl leta fram någon riktigt lång gammal ridstrumpa att börja träna med så jag hinner få tag på den innan han sväljer om han får för sig det
Min har snoppen riktad rakt fram. Antar att det har att göra med att han är så smal, med uppdragen buk?
Lika illa vare sig han valpkissar eller lyfter på benet. Det blir blött.
Igår kissmarkerade han bilen, för första gången.
Stackare. Sånt jäkla skit och man blir så orolig. Tycker att Bog är halt hela tiden för att jag inbillar mig saker för att jag blivit så nojjig.Jahapp då var det min tur med halt valp
Tyckte jag såg en lite avvikelse på hans rörelsemönster igår på kursen, men var väldigt difust
Sen när vi kom hem och han sprang efter storebror så blev det tydligt
Halt troligtvis på vänster fram. och ännu mer halt när han går i singeln på gårdsplanen, troligtvis något i tassen då kanske?
Blir att kolla med veterinären
Nojjig är ett milt ordStackare. Sånt jäkla skit och man blir så orolig. Tycker att Bog är halt hela tiden för att jag inbillar mig saker för att jag blivit så nojjig.
Första sa ju OCD, men sen tittade två radiologer och en till ortoped och sa att det som syns är normalt för hans ålder, fick ingen diagnos i slutändan då man inte kan hitta någonting alls på röntgenbilderna.Nojjig är ett milt ord
Fick du någon diagnos på Bog?
Jag tycker jag får en liten reaktion på ena tån när jag böjer lite, men vågar inte hålla på för mycket. Kanske något varmare också, men ingen svullnad
Men är rätt säker på att det är en låg hälta som sitter i tassen, eftersom han blir kraftigt halt i singel. sen minskar det på plan mark.
Storebror fick en fraktur på ett sesamben som unghund, och detta känns något bekant.
Tur du kollade med fler då, för den är ju ingen kul diagnos :/Första sa ju OCD, men sen tittade två radiologer och en till ortoped och sa att det som syns är normalt för hans ålder, fick ingen diagnos i slutändan då man inte kan hitta någonting alls på röntgenbilderna.
Kan han fått någon sticka eller något litet sår i trampdynan/mellan tårna?
Tur du kollade med fler då, för den är ju ingen kul diagnos :/
Kan varken se eller känna att där sitter något. Är ju en önskan att det vore så enkelt
Tid bokad imorgon kl 1330. ska hållas fastande ifall de vill röntga
INTE Demon eller Houdini. De kan bli självuppfyllande.Lider verkligen med er som har halta hundar då det inte alls är roligt .
Jag döpte ju Hexa till hennes namn lite i ironi då mina 3 tidigare hundar med "fina" namn blivit skadade och fått tas bort.
Hexa är iallafall hittills frisk "ta i trä" och känner därför jag inte vill jinxa valpen så försöker hitta ett liknande namn.
Är just nu inne på Wicca, Magi, Demon eller Houdini.
INTE Demon eller Houdini. De kan bli självuppfyllande.
En bekant tog sig en andra schäfer som hon kallade för Itchie. Tror ni den fick klåda? Japp.
Grannen tog en valp från hannens parning och kallade den för Luzifer. Mest påhittiga och kaxiga hund hon haft av den rasen.
Så välj med omsorg så inte karma träffar
Ligger något i detINTE Demon eller Houdini. De kan bli självuppfyllande.
En bekant tog sig en andra schäfer som hon kallade för Itchie. Tror ni den fick klåda? Japp.
Grannen tog en valp från hannens parning och kallade den för Luzifer. Mest påhittiga och kaxiga hund hon haft av den rasen.
Så välj med omsorg så inte karma träffar dig
INTE Demon eller Houdini. De kan bli självuppfyllande.
Så välj med omsorg så inte karma träffar dig
Insåg i efterhand vad Tonto betyder men det passar, och fick veta att Floki (Flokig) betyder knäpp på hälsingemål ganska nyligen.Instämmer med Toke angående namnet, han lever upp till det