Valp på Fredag!

raggarn

Trådstartare
Nu är det snart dax att hämta hem vår nya flockmedlem:)
Efter att ha väntat i veckor!
Men nu på fredag bär det i väg de långa 80milen i bilen(40/40 för att få hem honnom..det blir förståss massor av pauser för kissning,mat mm..Jag har jobbat och jobbat 11 dagar på raken för att kunna vara hemma med honnom första veckan(han följer med mig till jobbet sedan):)
Iiii...Jag vill bara att det blir fredag!!
Några fler som hämtar valpar de närmsta veckorna??

Sv: Valp på Fredag!

Vad spännande :)
Du får se till att lägga in bilder sen!

Lycka till med valpen. Hoppas vi får se MÅNGA bilder på den lille björnen. De är ju såå söta som valpar :love:

Själv så väntar min tik valpar och jag blir alltid lika nervig.Man kan tro att det är jag själv som ska föda:rofl: en liten staffe tjej som är en sååå duktig mamma:banana:
Lycka till med den lilla valpen!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 067
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 190
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 828
Senast: Amaranthe
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 458
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka