Oki..här kommer Calibra och Criga. Jaaa.....Criga är kvar. Med flit. Lilla S är ännu inte bra från hältan och tills vi vet hur det blir med henne så kommer Criga att stanna.
Lilla S ska in på röntgen på tisdag. Behandlingsplanen går ut då och eftersom hon inte är haltfri ( men något bättre) så går vi in i en ny fas. Får se vad denna veterinär säger.
Calibra: Skrytvarning
Jag är sååå kär i min lilla tjej! Hon är precis den valp jag önskat mig. Så lättsam och okomplicerad, lagom gasad, fin av och på-knapp och vi synkar fint. Än så länge. Vi får se hur det blir när hon blir tonåring
I går blev hon och hennes systrar 4 månader.
Här nedan miljötränar vi på läskiga underlag. Vinglig pontonbrygga var inga bekymmer
Så här glad är man när man går valpkurs
Här är syrran Criga. Har inte fotat henne på ett bra tag. Detta är det enda kortet jag har, från svampskogen. Sambon har tagit henne under sina vingar nu när lilla S bara ska vila. Criga har visat upp en GRYM spårnäsa till husses lycka. Hon och syrran är väldigt olika. Criga är en kopia av sin mor i det mesta och går nu mera under smaknamnet Mini-Mu. Sen bilden togs (ett par veckor sen) har hon mörknat väldigt mycket. Det spricker upp svarta täckhär i den bruna underullen. Av alla våra grå avkommor är hon den mörkaste. Ska bli kul att se vad hon får för päls som stor