Absolut! Bor du i krokarna då? Kanske får ha bedlisträff sen när du fått hem din lilla.Haha, vad roligt! Var snäll med honom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut! Bor du i krokarna då? Kanske får ha bedlisträff sen när du fått hem din lilla.Haha, vad roligt! Var snäll med honom
Nej då,denna är 50% utställningslinjer
Ansluter mig nog till de som röstar på mallen även om råttan ser trevlig ut den medJag har ju haft lite tråkigt,det har jag inte längre men ,men nu har jag besluts ångest istället.
Ada
Eller Bea
Japp, typ mitt i smeten i Skeå bor vi.Absolut! Bor du i krokarna då? Kanske får ha bedlisträff sen när du fått hem din lilla.
Då får du haka på bedlisgänget i stan sen någon gång.Japp, typ mitt i smeten i Skeå bor vi.
Du är bara kinkigMäh, jag har ju redan en hund med amerikanska utställningslinjer på halva sidan.
Tyckte först mallen men blev lite kär i råttan efter videon.Vad är detta ,trodde nog råttan skulle "vinna"
Ropar på @hastflicka så jag får lite medhåll
Jag har ju haft lite tråkigt,det har jag inte längre men ,men nu har jag besluts ångest istället.
Ada
Eller Bea
Jag måste nog erkänna att jag är lite kär i Bea,mycket beror nog på att mamman är snor snygg och jag har ju haft råtta förut,jag gillar dom.
Mallen tror jag blir en utmärkt brukshund då stammen är utmärkt även om mamman kan gödsla med certen men saknar IPO för att kunna få utställnings CH i 2 länder.
Det är svårt när det är 2 topp hundar men på olika vis o raser.
Är det vanligt att de får problem?Fundering angående tänder. Pappas drevervalp byter tänder nu och de permanenta canintänderna i överkäken har börjat komma ner utan att valptänderna tappats. Hur länge vågar han vänta innan de måste väck? Än har de permanenta bara kommit ner en liten bit och bettet ser inte ut att påverkas ännu och skulle det bli så det påverkar utställning gör det inget men hunden ska ju inte ha ont av det.
Så hade Iza det när hon var valp. Vi ringde veterinären och de sa åt oss att ha kamplekar och ge henne hårda tuggben. En eller två dagar senare var valptänderna borta.Fundering angående tänder. Pappas drevervalp byter tänder nu och de permanenta canintänderna i överkäken har börjat komma ner utan att valptänderna tappats. Hur länge vågar han vänta innan de måste väck? Än har de permanenta bara kommit ner en liten bit och bettet ser inte ut att påverkas ännu och skulle det bli så det påverkar utställning gör det inget men hunden ska ju inte ha ont av det.
Vad är detta ,trodde nog råttan skulle "vinna"
Ropar på @hastflicka så jag får lite medhåll
Hur ser föräldrarna ut?Jag har ju haft lite tråkigt,det har jag inte längre men ,men nu har jag besluts ångest istället.
Ada
Eller Bea