Hur ser vems föräldrar ut?Hur ser föräldrarna ut?
Rottisen ser lite för mycket utställning ut för min smak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ser vems föräldrar ut?Hur ser föräldrarna ut?
Rottisen ser lite för mycket utställning ut för min smak.
Men va ,du ska vara på min sidaEhhh ... kanske rattan? Rottisen ser jatte fin ut ... men valdigt lugn (vad AR det for konstig video som inte visar nagonting egentligen?) medan Mallen ser ut att vara kul att trana.
Hur ser vems föräldrar ut?
I det läget vinner Bea,mamman är sååååååååååååååååååå läcker,pappa är IntCH men lite för tung i typen för mig.Båda jag menar att jag har svårt att avgöra vilken jag skulle välja utifrån bilderna utan skulle titta på deras mor/far
Mamma råttaBåda jag menar att jag har svårt att avgöra vilken jag skulle välja utifrån bilderna utan skulle titta på deras mor/far
I det läget vinner Bea,mamman är sååååååååååååååååååå läcker,pappa är IntCH men lite för tung i typen för mig.
Pappa malle är ren brukshund o ful som fan,mamma malle är en nätt söt liten sak.
Jag vill ha en multihund, mao både snygg o smart.Jag fattar inte. Är det en utställnings- eller brukshund du ska ha?
Jag är nog inne på att ta både o så välja sen,är lite orolig att mallen är för mesig för mig,jag gillar träskallar och rottis brukar man kunna skicka rakt in i väggen,ropa duuuuuuuuuuuuuktig och så skicka dom en gång till och dom springer glatt rak in i väggen flera gånger till .@dobbis
jag tycker att du ska välja den som du tycker bäst om temperament på nu ^_^.
eller ta båda vad kan vara roligare än en valp än 2 valpar
jag hade nog valt mallen, för tja.. gula hundhår syns mindre på golvet än svarta
ja malle är nog för smarta för det . rottis har nog mer huvudformen för att kunna ta upp en krock med väggen ocksåJag är nog inne på att ta både o så välja sen,är lite orolig att mallen är för mesig för mig,jag gillar träskallar och rottis brukar man kunna skicka rakt in i väggen,ropa duuuuuuuuuuuuuktig och så skicka dom en gång till och dom springer glatt rak in i väggen flera gånger till .
Henne gillade jag, så då röstar jag på lillråttan!Mamma råtta
Visst är hon bara så läcker,jag har 2 videos på henne också och hon är baraHenne gillade jag, så då röstar jag på lillråttan!
Visst är hon bara så läcker,jag har 2 videos på henne också och hon är bara
Jag är nog inne på att ta både o så välja sen.
Huh,av vilken anledning?
Huh,av vilken anledning?
Ja Tar jag hem en o den inte duger så åker den ju ut ändå,som uppfödare kan jag inte spara på en massa odugliga hundar ,jag ser inget problem med det,det är ju inga skithundar,utan hundar någon annan skulle hoppa o jubla över att få tag på.Ska du köpa två valpar, ta hem dem och fundera på vilken du vill ha, och sälja den du inte vill ha?
Sett med dina ögon låter det som att jag hamnar i oseriös trådenSka du köpa två valpar, ta hem dem och fundera på vilken du vill ha, och sälja den du inte vill ha?