Valp eller ny hund 2016

Båda :) jag menar att jag har svårt att avgöra vilken jag skulle välja utifrån bilderna utan skulle titta på deras mor/far
Mamma råtta
mamma%20rottis_1.jpg

I det läget vinner Bea,mamman är sååååååååååååååååååå läcker,pappa är IntCH men lite för tung i typen för mig.
Pappa malle är ren brukshund o ful som fan,mamma malle är en nätt söt liten sak.

Jag fattar inte. Är det en utställnings- eller brukshund du ska ha?

@dobbis
jag tycker att du ska välja den som du tycker bäst om temperament på nu ^_^.
eller ta båda :banana: vad kan vara roligare än en valp än 2 valpar:rofl:
jag hade nog valt mallen, för tja.. gula hundhår syns mindre på golvet än svarta :angel:
Jag är nog inne på att ta både o så välja sen,är lite orolig att mallen är för mesig för mig,jag gillar träskallar och rottis brukar man kunna skicka rakt in i väggen,ropa duuuuuuuuuuuuuktig och så skicka dom en gång till och dom springer glatt rak in i väggen flera gånger till .

Jag är nog inne på att ta både o så välja sen,är lite orolig att mallen är för mesig för mig,jag gillar träskallar och rottis brukar man kunna skicka rakt in i väggen,ropa duuuuuuuuuuuuuktig och så skicka dom en gång till och dom springer glatt rak in i väggen flera gånger till .
ja malle är nog för smarta för det ;). rottis har nog mer huvudformen för att kunna ta upp en krock med väggen också :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
722
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
326
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 220
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka