Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och mina hundars uppfödare har väldigt olika tänk kring många saker, och ju mer jag lär mig desto mer olika tycker vi Vi kan dock diskutera kring det mesta och jag vet att hundarna de föder upp är extremt bra, alltså känner jag mig trygg både med att köpa hund från dem och att som nu vara fodervärd. Jag hade inte velat köpa hund från en uppfödare där kommunikationen inte fungerade bra, men man kan ju ha bra diskussioner osv även med folk som tycker olika. Jag vill gärna ha kontakt med uppfödaren för att kunna diskutera hundarna jag har, deras släktingar och lite allt möjligt.
En uppfödare som inte var intresserad av att ha kontakt med valpköparna känns inte helt seriös för mig, det är ju framförallt mycket svårare att utvärdera aveln utan koll på vad det blev av de tidigare valparna.
Det är lika svårt att få bilder på 8v valpar.. av skit många bilder så blir det typ en som inte är suddig men då ser de istället ut såhärVar hos uppfödaren i drygt 2½ timme och det var fantastiskt. Hon var helcool, vi hade precis samma tänk om allt som kom upp och allt bara klaffade. Så lättad och lycklig
Mammahund var supertrevlig och pappahund har gjort BPH med resultat jag trivs med. Har aldrig träffat så små valpar förut men fick en bra känsla av dem. Glada, nyfikna och roliga. När de blev trötta var det mina och sambons fötter som fick bli huvudkuddar.
Toppenkänsla
En liten Bedlington flyttar hit tidigt i september alltså! Aaaaah!
Vem av bröderna det blir är inte bestämt för de är fortfarande i princip identiska. Vi fick tokgosa med alla tre. På bilderna ser de rätt olika ut i färg till exempel men i verkligheten är det enda som skiljer dem åt just nu deras små vita tecken och att en är klippt.
I princip omöjligt att ta kort på 4-veckorsvalpar dock. Herregud vad de slänger sig runt heeeela tiden! Tredje plutten ville verkligen inte vara med alls
fluff!!
Lätt mallen.Jag har ju haft lite tråkigt,det har jag inte längre men ,men nu har jag besluts ångest istället.
Ada
Eller Bea
Lätt en Ada!Jag har ju haft lite tråkigt,det har jag inte längre men ,men nu har jag besluts ångest istället.
Ada
Eller Bea
Ingen av dem - men måste du välja. Ada utan tvekan.Jag har ju haft lite tråkigt,det har jag inte längre men ,men nu har jag besluts ångest istället.
Ada
Eller Bea
Jååe, känns fortfarande inte riktigt verkligt. Var vi verkligen där igår? På riktigt?@Elementary Men så roligt! Vilken uppfödare köper du ifrån? /Också bedlisägare
Jag har ju haft lite tråkigt,det har jag inte längre men ,men nu har jag besluts ångest istället.
Ada
Eller Bea
Jååe, känns fortfarande inte riktigt verkligt. Var vi verkligen där igår? På riktigt?
Blue Foundation bidde det efter många funderingar. Var lite rädd att det bara var "det är ju så nära"-tänket som styrde det först, man ska ju inte välja valp bara efter var uppfödaren bor. Men efter att ha hoppat runt på olika kennlars hemsidor i nästan två år var det den jag återkom till ändå. Himla glad att det blev så och att jag vågade skriva nåt tillslut.
Varifrån är din?
Om du tycker den är så så skickar jag den till dig om den inte dugerMallen!
Om du tycker den är så så skickar jag den till dig om den inte duger
Haha, vad roligt! Var snäll med honomMen näe? Då ska jag gosa med din valp till veckan. Jag bor i grannbyn
Nej då,denna är 50% utställningslinjerMen jag har ju bestämt mig för Aussie. Jag tror nog Malle blir för svårt för mig.