ja så supercharmigtJag älskar att han ser gravt överviktig ut med alla valkar när han sitter ner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja så supercharmigtJag älskar att han ser gravt överviktig ut med alla valkar när han sitter ner![]()
Vanligt på dvärgschnauzer peppar och salt. De är väldigt mörka, ofta nästan svarta på kroppen som små.En fråga angående valpar, kineser byter nästan alltid färg och tecken med åldern. Är det vanligt att valpen man får hem inte alls ser ut som den vuxna även i andra raser?
Jag har nog aldrig sett en dvärgschnauzer valp så det blir till en googlingVanligt på dvärgschnauzer peppar och salt. De är väldigt mörka, ofta nästan svarta på kroppen som små.
Nisse som 9v, rätt mörk fortfarande.En fråga angående valpar, kineser byter nästan alltid färg och tecken med åldern. Är det vanligt att valpen man får hem inte alls ser ut som den vuxna även i andra raser?
Nisse 11 månaderEn fråga angående valpar, kineser byter nästan alltid färg och tecken med åldern. Är det vanligt att valpen man får hem inte alls ser ut som den vuxna även i andra raser?
Trefärgade pembroke corgis med rött huvud är mörka som små! Inte alls lika.En fråga angående valpar, kineser byter nästan alltid färg och tecken med åldern. Är det vanligt att valpen man får hem inte alls ser ut som den vuxna även i andra raser?
Nu har jag inte dvärgschnauzer utan (fd mellan-)schnauzer men färgen är ju samma oavsett storlekJag har nog aldrig sett en dvärgschnauzer valp så det blir till en googling
Inför valpletandet nu köpte jag leksaker och tuggleksaker, jag byggde en valphage,köpte en bädd. Jag letade fram alla små halsband och lätta små valpkoppel..Vill inte jinxa någonting men ska hälsa på en valp nästa vecka. Köpte matskålar idag för att stoppa mig själv från att backa ur helt och hållet om det inte blir något![]()
Vad söta dom är som valpar,jätte fina. Kan man se ifall dom kommer fortsätta vara svarta eller byta färg?Vanligt på dvärgschnauzer peppar och salt. De är väldigt mörka, ofta nästan svarta på kroppen som små.
Jag har nog aldrig sett en dvärgschnauzer valp så det blir till en googling
Ja om de är peppar och salt så har de pepparstrån på öron och inte lika tydliga gränser mellan det mörka på kroppen och de vita tecken, jämfört med hur en svart och silver ser ut.Vad söta dom är som valpar,jätte fina. Kan man se ifall dom kommer fortsätta vara svarta eller byta färg?