Fy så jobbigt när de sätter i sig strumpor och dylikt. Än så länge har vi undvikit att hon äter grejer inne. Vi jobbar hemifrån, så hon är aldrig själv längre stunder. Ätbara saker som tomater, jordgubbar m.m. kan jag faktiskt förstå att de äter. Här har vi satt stängsel eller kompostgrindar runt det som är ätbart. Odlingsbäddar och växthus ligger utanför den inhägnade trädgården, så det kommer hon inte åt.Bada mina rottisar var (och den sista ar fortfarande 12 ar gammal) lika dana. Jag fick lara dem att vissa saker inte ar poppulart hos matte att man ater upp. Efter den forsta sommaren med liten tradgard med tomater, jordgubbar, och bjornbar som jag aldrig fick smaka sa har jag alla atbara grejor i stora (hoga! hemma byggda) lador sa de maste anstranga sig for att komma at. Det ar mycket lattare att lara dem lata bli da.
Min Princess Diva, 12 ar gammal, maste dock kollas fortfarande da hon verkligen ater allt ... hon har varit inlaggd for "compaction" 3 ganger (inte behovt operera) men aldrig varit dalig i magen annat an nar hon atit for mycket strumpor, papper, och dylikt.
Det är dock skönt att inse att vi är inte ensamma om att ha en ätare av rang. Hoppas dock att det växer bort snart