DSG kan födas med kort svans/stubbsvans.
Dansk-svensk gårdshund kan födas med olika svanslängder han och ena brorsan fick korta, de 2 syrrorna fick halvlånga och ena brorsan fick lång
Hade ingen aning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DSG kan födas med kort svans/stubbsvans.
Dansk-svensk gårdshund kan födas med olika svanslängder han och ena brorsan fick korta, de 2 syrrorna fick halvlånga och ena brorsan fick lång
Men jag tycker han är gullig med sin stump och en sak mindre som de kan skada ville från början ha en med lång. Men så blev de bara en i kullen med det. Och en före som fick välja valp och den valdes först men nu när jag känner Nisse så är han helt bedårande trots sin korta svans.Hade ingen aning!
Men jag tycker han är gullig med sin stump och en sak mindre som de kan skada ville från början ha en med lång. Men så blev de bara en i kullen med det. Och en före som fick välja valp och den valdes först men nu när jag känner Nisse så är han helt bedårande trots sin korta svans.
Ah! Näe här i Sverige är de ju dessutom olagligt om de inte är i medicinskt syfteJa han är jättesöt bara jag som är okunnig och trodde den var kuperad!
Borderterrier. Jag tror egentligen att det borde bli "helt okej" men jag har också tänkt att blir det inte bra kommer jag ångra mig så mycket. Jag är inte orimligt kräsen för jag gillade ju den planerade kombinationen och har redan hittat en annan kull, redan född, som jag gillar. Känner inte till nån planerad kull med första hanen men funderar på att höra av mig till den kenneln och fråga om de planerar valpar eller om den hanen planeras av nån annan.... gillar deras hundar mycket och har hälsat på hemma hos dem för längesen. Men har just tagit kontakt med en uppfödare som har en kull nu som jag tror jag gillar, så får se om det blir nåt av det.Vad blev det för ras till slut?
Tycker inte att du ska köpa valp om magkänslan säger nej. Blir det fel är det lätt att ångra sig att man inte lyssnade på magkänslan. Har du möjlighet att träffa hanen? Eller ska den första hanen par en någon mer tik?
Så här kan man också äta ben
Visa bifogad fil 148123
Hur uttalar du namnet? Tweet?Visa bifogad fil 148182
Tråkigt med värmebölja tycker Twt
TootHur uttalar du namnet? Tweet?