Lite träning idag. Hans glädje lyser verkligen igenom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon vill sätta ut annons på blocket. ”Djurplågarmatte lämpad för att utföra plågsamma djurförsök mot försvarslösa före detta torra djur bortskänkes mot avhämtning. Avyttras tillsammans med tortyrkammare, modell badkar och väsande, varmt tortyrredskap.”Ser ju helt förstörd ut stackarn
Men gud så hemskt! Hopps det är bättre med digÅh, är så ledsen.. Var med om en ordentlig cykelolycka i torsdags och slog ut några tänder och fick en lätt hjärnskakning.. Jag är tacksam över att det inte blev värre men med min vanliga tur skulle det komma precis innan helgen när jag hade fullt med hundaktiviteter inbokat.. Så det blev ingen kurs i lördags och ingen spårträning med den lokala rasklubbsavdelningen i söndags.. Jag som hade sett fram emot det så himla mycket.. Men som sagt, det kunde varit värre och Tistla har varit så duktig under dessa dagar med lite mindre aktivitet. Hon började hitta på rätt mycket hyss igår så vi började träna lite NW vilket gick super! Visa bifogad fil 87031
Haha Torsten snor smala små pinngaroch bär ut från pannrum och vedbod. Jag har pinnströssel utanför. Ska kratta när det tinatOch vi har en horder... Sorterar och samlar all ved från vedkorgen på olika ställen i huset (oklart om det är efter kvalitet eller vad.)
Här massakreras mindre vedträn raskt till småflis! Vet inte om uppfödaren korsade in bäver eller alligator i den här kullen...Haha Torsten snor smala små pinngaroch bär ut från pannrum och vedbod. Jag har pinnströssel utanför. Ska kratta när det tinat
Tack! Ja, det är absolut bättre, svullnaden är bättre men det kommer bli en lång process med tänderna.. Tur att jag har världens härligaste gosehund!Men gud så hemskt! Hopps det är bättre med dig
Pappis-blickenNu har vi äntligen behandlat klart hundarna hoppas vi. Ska skicka in nya prover på måndag.
Peb har ätit bättre och börjat lägga på sig.
Men hennes mage blev sämre av medicinen. Så än är hon inte bra. Sambon hämtade idag upp ännu ngt specialfoder som veterinären tyckte vi skulle prova.
Hoppas, hoppas hon kan få bli bra nu lillgumman!
Vore himla synd om henne om vi måste behandla igen!
Gull-Peb!
Visa bifogad fil 87143
Bästa!Pappis-blicken