2 veckor kvar och nu myser jag av att ha börjat känna små fjärilslätta duttar från Pollys mage
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha....ja Mamma Mu gör det hon är bäst på....tar det lugntHur går det @Voff ?
Hahaha....ja Mamma Mu gör det hon är bäst på....tar det lugnt
Hon njuter av att stå i centrum och bli ompysslad. Själv är jag trött som en gnu då jag bara sovit i omgångar.
Nu väntar vi bara på att själva samandragningar och värkarbete ska börja. Hon är redo och kroppen är redo.
Så lat som hon är ska man väl klämma åt henneMen vafasen! Nu får hon klämma ut dem!
Hon sätter fart när du sover som bäst och hårdastHahaha....ja Mamma Mu gör det hon är bäst på....tar det lugnt
Hon njuter av att stå i centrum och bli ompysslad. Själv är jag trött som en gnu då jag bara sovit i omgångar.
Nu väntar vi bara på att själva samandragningar och värkarbete ska börja. Hon är redo och kroppen är redo.
Ja har jag aldrig lyckats sova hårt i hela mitt liv så gör jag det väl nu.Hon sätter fart när du sover som bäst och hårdast
Beklagar men jag är klar med mitt barnafödande.Klappat schäfervalp, så sjukt söt! @Voff får leverera nu.
Jag blir inte förvånad om ni hinner föreI väntan på valpar hos @Voff - så kan ni få njuta av en som jäser ordentligt i vårvärmen 12 dagar kvar...
Det vore väldigt illa - för det är väl inte små elefanter du väntar på.....ellerJag blir inte förvånad om ni hinner före