R
Raderad medlem 94602
Hur har det gått för eran kull och tiken?Okej då. Det går bra som substitut, men bara tillfälligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur har det gått för eran kull och tiken?Okej då. Det går bra som substitut, men bara tillfälligt!
Hur har det gått för eran kull och tiken?
Åh vad skönt att resten har klarat sig bra!!!I dagens läge mår de bra allihop! Tiken har haft lite svårt att knyta an ordentligt till valparna tyvärr. Det tog så väldigt lång tid innan valpar och tik förenades på djursjukhuset, kan nog ha påverkat.
Förra helgen var jag och hälsade på "barnbarnen" Ville helst av allt tjuva med alla hem men det fick jag ju inte
(Uppfödarens bild.)
Min favorit är han den ljusa
Låååååångsamt frammåt. Väntar bara på att det ska ta fart nu. Känns som världens längsta öppningsskede.@Voff Hur går det?
Själv väntar jag spänt på att valparna förmodligen ska födas vecka 22. Jag vill ju veta nu om det blir en liten till oss!
Låååååångsamt frammåt. Väntar bara på att det ska ta fart nu. Känns som världens längsta öppningsskede.
Den mörkaFörra helgen var jag och hälsade på "barnbarnen" Ville helst av allt tjuva med alla hem men det fick jag ju inte
(Uppfödarens bild.)
Min favorit är han den ljusa
Ut och jogga en runda! Snabbar på hunden och dödar matten (i alla fall om man som jag röker)Låååååångsamt frammåt. Väntar bara på att det ska ta fart nu. Känns som världens längsta öppningsskede.
Jogga? Är du på riktigt?Ut och jogga en runda! Snabbar på hunden och dödar matten (i alla fall om man som jag röker)
Ska hämta 18 kg vildsvin i morgon. Det kanske hjälper?Är du HELT säker på att det inte hjälper att locka med lite älgkött?
Och det första man gjorde när man vaknade!@Voff: Jag hoppas Mamma Mu uppskattar vårt engagemang jag menar, ligga i sängen mitt i natten och kolla på nätet om hon valpat ännu!
Jag är för nyfiken för att låta bli + att jag är singel och då blir man tröttJogga? Är du på riktigt?
Springa gör jag bara om det är fara för mitt liv.