Status
Stängd för vidare inlägg.
Apropå gulliga valpar. Lilla S har varit så söt i dag. Först kräktes hon upp en spya innehållandes en näbbmus.

Lite senare hittade jag henne rullandes på gräsmattan på en annan död näbbmus (katterna är väl skyldiga till mössen)

På kvällskissen åt hon upp en liten bajskorv som hon hittade i skogen. Oklart vilket djur den kom från men iaf ingen mus :yuck:

Hur har det gått för eran kull och tiken?

I dagens läge mår de bra allihop! Tiken har haft lite svårt att knyta an ordentligt till valparna tyvärr. Det tog så väldigt lång tid innan valpar och tik förenades på djursjukhuset, kan nog ha påverkat.

Förra helgen var jag och hälsade på "barnbarnen" :love: Ville helst av allt tjuva med alla hem men det fick jag ju inte :rofl:
gt_2_x.jpg

(Uppfödarens bild.)
Min favorit är han den ljusa :love:

13220903_1040702552645421_5284508033541258956_n.jpg

Idag har Lia varit hos veterinären för sin 12v-vaccination. Hon tog det som med det mesta: "så mycket roligt att titta på" och vispade runt därinne på kliniken och försökte smita in på allla rum :cool:

8.8 kg väger hon och är ca 40 cm hög. Mest långa ben och hon är minstingen i kullen (hennes syster vägde 9.6 kg för några dagar sedan :grin:..)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 395
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 450
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 857
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 419
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridkjol