Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är på väg för att hämta henne nu@Voff kommer din vappe idag?
Inte så länge som en del vet.påstår. Max 5-6 mån beroende på hur det ser ut.
Ser det ut som du säger upptill så skulle jag få dom dragna nu
OBS! Vilda hårthänta kamplekar med tex ett jeansben kan få dom att släppa.
Den kan du vänta med,när nya tanden knuffar sig bakåt som kommer den bli lös.
Lyckades få en bild på en tand medans hon sov
Okej toppen Tack!Den kan du vänta med,när nya tanden knuffar sig bakåt som kommer den bli lös.
Vad kul, och vad fin hon är! Schäfervalpar har en föralltid reserverad plats i mitt hjärta...Får ju visa Lila S här också.
Hon visade sig vara riktigt snygg. Älskar hennes svarta fläckar på tassarna och de bruna skuggorna i hennes svarta päls. Redan nu ser man att hon kommer få en skitsnygg profil!
Har fått se lite av hennes egenskaper under dagen och det bådar gott inför det hon är ämnad för.
Åhh livet med en valpFörsta natten med lilla S har avlöpt.
Det där med att jag gick och la mig och hon fick sova på andra sidan grinden var ej populärt. Gråt och tandagnissel.
Vi har delat upp huset med grindar eftersom vi har en dräktig, hormonstin tik hemma som i nuläget har låg toleransnivå med andras snorungar.
Lilla S har kök, vardagsrum och del av hall. Tik har del av hall och sovrum. Där har hon sin valplåda. Eftersom sambo jobbar natt nyttjas sovrummet i omgångar.
Lilla S låg kloss intill grinden. Hade trot att hon skulle söka sig till skägget och sova med honom men icke.
Har vaknat otaliga gånger i natt av ljud och fått gått upp och sett efter vad hon pysslat med. Hon har varit i duschen och härjat, bitit i toaborsten, bråkat med soffkuddar och kissat på köksgolvet.
Nu är jag vaken. Hon sover så hon snarkar
Åh, en corgimix!Får ju visa Lila S här också.
Hon visade sig vara riktigt snygg. Älskar hennes svarta fläckar på tassarna och de bruna skuggorna i hennes svarta päls. Redan nu ser man att hon kommer få en skitsnygg profil!
Har fått se lite av hennes egenskaper under dagen och det bådar gott inför det hon är ämnad för.
Gå och bajsaÅh, en corgimix!
SötingI dag har Lilla S utforskat trädgården och lärt känna sitt nya hem och omgivningar bättre.
Sen har hon fått åka med och hämta lillhusse i skolan. Miljöträning att stå utanför skolgården och titta på när ett par killar kickade boll och inte få vara med
Åka bil är inte populärt. Hon är fortfarande bilsjuk.
Söt men kan bli mycket hund. Detta kommer bli en hund som behöver få jobba mycket. Men det är precis vad hennes husse önskat och vill sätta tänderna i. Lilla S blir hans. Jag väntar på en liten tjejpuppis från Mamma MuSöting
Söt men kan bli mycket hund. Detta kommer bli en hund som behöver få jobba mycket. Men det är precis vad hennes husse önskat och vill sätta tänderna i. Lilla S blir hans. Jag väntar på en liten tjejpuppis från Mamma Mu
@Voff har snart fler hundar än mig,voff har snart fler hundar än mig......