Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är C-namn högst aktuella.
Hittar inget jag trivs med mer än en vecka. Funderar på att ge upp och bara ta nått och sen kalla hunden nått annat
Här är C-namn högst aktuella.
Hittar inget jag trivs med mer än en vecka. Funderar på att ge upp och bara ta nått och sen kalla hunden nått annat
Om ni ska åka till kenneln nära där jag bor så är ett besök hos mig obligatoriskt!En till eurasier
Så bra namn! Om det dessutom kortas ner i dagligt tal till Cinna så kan en tänka på den coola kostymören i HungerspelenEn mörk schäfertik hade jag döpt till Cinnober (eller Cinnabar på engelska), mörk, dominerande, inte precis ofarligt (kvicksilver ) och vackert.
Jag har kollat igenom de flesta sidor men jag vill inte ha ett namn som redan finns "här och där"
Jag söker ett tiknamn. Det skall vara hyffsat kort och lätt att använda. Det ska passa en bruksschäfer (som troligtvis kommer att bli mörk, tom svart ) och jag är inte förtjust i pluttinuttnamn som Cookie, Candy osv. Inte heller människonamn.
Namn jag har varit inne på är Cava, Caena, Cyra (samtliga uttalas med k) och Chima.
Jag har kollat igenom de flesta sidor men jag vill inte ha ett namn som redan finns "här och där"
Jag söker ett tiknamn. Det skall vara hyffsat kort och lätt att använda. Det ska passa en bruksschäfer (som troligtvis kommer att bli mörk, tom svart ) och jag är inte förtjust i pluttinuttnamn som Cookie, Candy osv. Inte heller människonamn.
Namn jag har varit inne på är Cava, Caena, Cyra (samtliga uttalas med k) och Chima.
Fyyyy för att bo med en hund som lever upp till det namnetcirkus så klart