Status
Stängd för vidare inlägg.
Cpomsamdoodelliectratt. @AraSlei s hundar måste in här också. Och de har tratt (motsatsen till trubbnos :up:)
+ @Killaloe
Nu är dom iofs trattlösa... :D
Men galna är dom! Kolla mördarblicken:

DSC_2261.jpg

Bra näsborrar på den vänstra! Kunde du inte korsa den med mops?
Bra idé! :up: Korsar man in det en gång så borde de väl kunna få mopsens korpulenta cylinderkropp, wachtelns öppna näsborrar och så kanske man kan be om att få en fräsch liten plym på knorrsvansen också?

Tillägg: Svårt med namnet dock.. Kanske ska köra på pug? Pugwach? Eller låter det för hårt för att vara attraktivt på blocket?

Bra idé! :up: Korsar man in det en gång så borde de väl kunna få mopsens korpulenta cylinderkropp, wachtelns öppna näsborrar och så kanske man kan be om att få en fräsch liten plym på knorrsvansen också?

Tillägg: Svårt med namnet dock.. Kanske ska köra på pug? Pugwach? Eller låter det för hårt för att vara attraktivt på blocket?

Blir lite för likt "pungwach" och det känns inte riktigt säljande... :cautious:

Wachpug? :crazy:

Wapuhpomm! Glöm inte pommen!

Eller puchtel?
@Killaloe är ju queeeeeen av bastarder!

Ka-CHING!!! Här har vi nästa trendras, nu startar vi massuppfödning hörni!

(Jag skojar inte ens, det rasnamnet skulle slå... :()

Jag skulle verkligen behöva en kassako, kanske ska ge mig på lite blocketavel nu då. Först på att ta patent på denna fantastiska ras och sälja asdyrt som knähund/servicehund/polishund/jakthund/vallhund. De blir ju vad man gör dem till. OCH är söta!

Wapuhpomm! Glöm inte pommen!

Eller puchtel?
@Killaloe är ju queeeeeen av bastarder!
Jag tar det som en komplimang :D

@AraSlei om du lyckas få korsningarna att bli svarta så kan du låna ut dem till inspelningen av Game of Thrones, som en extra "arme" av The Night's watch. Tänk Jon Snow åtföljd av små pugwatchar :D :up: Alternativt att du gör en hund-remake på GoT med bara hundar. Du kan nog låna den här till huvudrollen.. :D
1118201419518.jpg

Jag tar det som en komplimang :D

@AraSlei om du lyckas få korsningarna att bli svarta så kan du låna ut dem till inspelningen av Game of Thrones, som en extra "arme" av The Night's watch. Tänk Jon Snow åtföljd av små pugwatchar :D :up: Alternativt att du gör en hund-remake på GoT med bara hundar. Du kan nog låna den här till huvudrollen.. :D
1118201419518.jpg

Hahaha :laugh::laugh:

Oh förresten, med tanke på kortnosupproret och allt. Skit i Pommsky liksom, låt oss göra en Pugsky! En blåögd minihusky med plattare nos och knapra näsborrar, knorrsvans och aktiveringsbehov som en husky. Perfekta familjehunden! Den kanske vill mycket, men kommer ändå inte att orka så gott om tid att leva rövare inomhus och komma undan med allt "för att den är så söt" :idea: :up:

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 260
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 271
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 674
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 341
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar