Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra näsborrar på den vänstra! Kunde du inte korsa den med mops?
Bra idé! Korsar man in det en gång så borde de väl kunna få mopsens korpulenta cylinderkropp, wachtelns öppna näsborrar och så kanske man kan be om att få en fräsch liten plym på knorrsvansen också?Bra näsborrar på den vänstra! Kunde du inte korsa den med mops?
Bra idé! Korsar man in det en gång så borde de väl kunna få mopsens korpulenta cylinderkropp, wachtelns öppna näsborrar och så kanske man kan be om att få en fräsch liten plym på knorrsvansen också?
Tillägg: Svårt med namnet dock.. Kanske ska köra på pug? Pugwach? Eller låter det för hårt för att vara attraktivt på blocket?
Bra idé! Korsar man in det en gång så borde de väl kunna få mopsens korpulenta cylinderkropp, wachtelns öppna näsborrar och så kanske man kan be om att få en fräsch liten plym på knorrsvansen också?
Tillägg: Svårt med namnet dock.. Kanske ska köra på pug? Pugwach? Eller låter det för hårt för att vara attraktivt på blocket?
Ka-CHING!!! Här har vi nästa trendras, nu startar vi massuppfödning hörni!
(Jag skojar inte ens, det rasnamnet skulle slå... )
Jag skulle verkligen behöva en kassako, kanske ska ge mig på lite blocketavel nu då. Först på att ta patent på denna fantastiska ras och sälja asdyrt som knähund/servicehund/polishund/jakthund/vallhund. De blir ju vad man gör dem till. OCH är söta!
Sånt här ska jag göra med mina borderlines!
Jag tar det som en komplimang
Sånt här ska jag göra med mina borderlines!
Jag tar det som en komplimang
@AraSlei om du lyckas få korsningarna att bli svarta så kan du låna ut dem till inspelningen av Game of Thrones, som en extra "arme" av The Night's watch. Tänk Jon Snow åtföljd av små pugwatchar Alternativt att du gör en hund-remake på GoT med bara hundar. Du kan nog låna den här till huvudrollen..
Fast då får ju Tyskarna all cred Det förtjänar dem inte när det är vi som kommit på det vettiga! Så en BukePommWug tycker jag är bättreGerman Pug måste väl vara ett bättre namn (wachteln heter ju/väl German spaniel i usa?) och pug är ju det engelska namnet på mops. Plus poäng för att det låter mer som en riktig ras än doodlarna!