En Pomllie kanske? Alla raser blir perfekta familjehundar om de korsas med Pommar!
Fast du måste ha med pudel också @Hyacinth så alla dina allergiska kompisar kan fortsätta hälsa på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En Pomllie kanske? Alla raser blir perfekta familjehundar om de korsas med Pommar!
Du, jag och en kennel för familjehundar alltså pommpoodle?
Jaaa! PerfektDu, jag och en kennel för familjehundar alltså pommpoodle?
Jag skulle aldrig skriva något på ett offentligt forum på nätet med för många promille i blodet jag lovar...Trodde du försökte stava till promille men hade för många för att lyckas...
Jaaa! Perfekt
Jag har en defekt samojed som skulle kunna bidra till aveln? Pomsamdoodellie?
Me like! Ju defektare desto bättre familjehund. Amen på det.Jaaa! Perfekt
Jag har en defekt samojed som skulle kunna bidra till aveln? Pomsamdoodellie?
Äh, schäfrar är väl dumt! Vi lånar Monster från @Monstermom så det blir lite vakt i!Var är schäfern så det blir lite vakt i den? och kanske lite drever så man kan ut och jaga också
Nu glömde du det viktigaste! Alltid Pomme med! Annars blir det inga söta familjehundar (och så pudel också såklart så de är allergivänliga som @athena_arabians så vänligt påpekade)Me like! Ju defektare desto bättre familjehund. Amen på det.
Samojed/BC/monster?
Äh, schäfrar är väl dumt! Vi lånar Monster från @Monstermom så det blir lite vakt i!
Vad kam det bli då en Monster Pomsamdoodellie?
Du glömde drevern
Äh, det är vän en perfekt soffhund som det är? En hund blir vad en gör den till
Äh, schäfrar är väl dumt! Vi lånar Monster från @Monstermom så det blir lite vakt i!
Vad kam det bli då en Monster Pomsamdoodellie?
Japp! Men ALLA vet ju att en hund blir vad en gör den till! Visste du inte det?!Har du träffat någon drever?
Han heter Monster, han är en Conny Carlsson!
Försök få in det i rasnamnet
Cpomsamdoodelliec. Amatör.
Uttalas Stefan Eriksson?
Cpomsamdoodelliectratt. @AraSlei s hundar måste in här också. Och de har tratt (motsatsen till trubbnos )Cpomsamdoodelliec. Amatör.
Bara om de är defekta eller galna, annars kommer det aldrig bli bra familjehundarCpomsamdoodelliectratt. @AraSlei s hundar måste in här också. Och de har tratt (motsatsen till trubbnos )