Valpskrälle till att vara kräsen då! Jag köpte hem massor av Nordic Spannmålfri innan hon kom. Äter hon det? Icke. Igår tyckte jag ändå att jag fick i henne en del av det, men det tyckte inte hon, för i morse spydde hon galla... Vom og hundemat vräker hon i sig, köttfärs och lever och ägg också. Mush Vaisto är hon inte överförtjust i, men det går ner. Torrfodret fungerar, ibland. Tror inte den där hunden gillar annat än kött, så jag ska köpa hem en del Vom og hundemat ändå. Tur att Nordicfodret ändå kommer gå åt.
Inatt sov hon annars nästan hela tiden. Det var mer jag som vaknade ibland och eftersom hon nästan vaknade då passade jag på att ta ut henne. Tror faktiskt att hon hade sovit hela natten om jag också gjort det. Inget kiss i sängen sedan i söndags heller. Nu har hon dock druckit mycket(!) efter en tur i skogen, så när hon vaknar ska jag komma ihåg att ta ut henne bums på en gång...
Idag tog vi oss också hem för att äta lunch mellan jobbet och skogspromenaden. Tror det var bra, för så fort vi kommit hem och ätit ännu lite mer så somnade hon. Inte som tidigare dagar då hon flugit runt som en galning ett tag till. Ska se om det blir samma resultat imorgon om jag gör likadant. Klippt klor har jag också gjort igen, gäller att passa på när hon är riktigt trött
Är annars SÅ kär min lilla valp. Det känns som om allt fungerar smidigare och smidigare för varje dag som går nu. På fredag ska vi till en av mina bästa vänner som fortfarande inte sett valpis. Då ska vi passa på att ta riktigt fina foton också. Hoppas det kommer vara ok väder bara!
Såhär trött är hon nu, min favoritvalp: