Nej, du är INTE världens sämsta hundägare!Känner mig som världens sämsta hundägare just nu. Känns bara som jag gör allt fel med stackars fluffisen.
När jag jobbar natt så är det inte ordning på nånting. Vi sover bort halva dagen och jag orkar knappt gå ut med henne.
Sen detta med klorna. Jag gav mig fasen på i början att hon skulle tycka det var mysigt eller iaf helt okej vilket resulterade i att det går inte att klippa klorna.. alls! Vi åker runt till olika djuraffärer för där brukar det fungera iaf första gångerna. Men vi har inte så många fler djuraffärer här i stan.
Sen så har hon ju på något sätt blivit fet och nu går hon inte ner trots minsta möjliga mat och godis.
Sen står det även helt still med hennes behandling. Vet inte hur vi ska lyckas lösa den.. känns bara helt oöverkomligt jobbig.
Även all träning går åt skogen nu. Det enda hon vill göra är skälla och bita mig i skorna.
Borde bara lämna tillbaka henne för hon skulle må så mycket bättre hos någon annan.. men det hade ju känts som ett misslyckande värre än något.
Ursäkta mitt svammel men jag har ingen annan att prata med..
När jag läser det du skriver så känns det som om du verkligen vill göra allt du kan för din hund.
Men ibland orkar man kanske inte vara perfekt...