Stort grattis Tonto!Tonto fyller 1 år idag. Mitt älskade lilla troll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort grattis Tonto!Tonto fyller 1 år idag. Mitt älskade lilla troll.
Jag känner igen det där, Otis kan vara likadan. Han är ofta uppe vid 03-04 och tycker att NU ÄR DET DAGS ATT LEKA!
Jag blir i regel inte så störd av det, men jag förstår att det är jobbigt om det händer flera gånger per natt.
Det kan absolut ha med löp och hormoner att göra Otis var mycket värre när Ladda löpte och hans hormoner sprutade ur öronen.
Grattis! Hur går ett sånt intagningsprov till?Tonto gjorde ett godkänt intagningsrov för patrullhund idag. Nu börjar hårdträningen på onsdag. I april är det certifikatprov. Förväntade mig liksom inte att vi skulle klara intagningsprovet. Så haha... Ja.
Grattis! Hur går ett sånt intagningsprov till?
@Tonto Tack för svar Alltid intressant att lära sig lite om andra "delar i hundvärlden" än de en själv är aktiv inom
I torsdagskväll när jag kom hem från jobbet visade sambon att Santo fått en bula efter dagis, fröken hade inte märkt vad som skett så vi antar att det blivit en krock av en annan hund. I fredags var jag ledig och kunde hålla koll på den och tyckte att den minskade i storlek under dagen samt han visar ingen smärta och är som vanligt. Idag på morgonen har den blivit lite större igen men fortfarande smärtfri. Den känns rätt mjuk och lite flyttbar, tankar på vad det är? Nån som sett liknande? Vi åker självklart in på måndag om det inte blivit bättre då.
Svårt att råda om sånt här på internet, men hade hunden varit som vanligt hade jag avvaktat tills imorgon (för att det är måndag då) och då ringt och pratat med veterinär och låtit de avgöra om jag skulle åka in eller inte. Det kan ju vara något i bulan som behöver tömmas eller liknande tänker jag.I torsdagskväll när jag kom hem från jobbet visade sambon att Santo fått en bula efter dagis, fröken hade inte märkt vad som skett så vi antar att det blivit en krock av en annan hund. I fredags var jag ledig och kunde hålla koll på den och tyckte att den minskade i storlek under dagen samt han visar ingen smärta och är som vanligt. Idag på morgonen har den blivit lite större igen men fortfarande smärtfri. Den känns rätt mjuk och lite flyttbar, tankar på vad det är? Nån som sett liknande? Vi åker självklart in på måndag om det inte blivit bättre då.
Svårt att råda om sånt här på internet, men hade hunden varit som vanligt hade jag avvaktat tills imorgon (för att det är måndag då) och då ringt och pratat med veterinär och låtit de avgöra om jag skulle åka in eller inte. Det kan ju vara något i bulan som behöver tömmas eller liknande tänker jag.