Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack@Emuliiaa Grattis!
Skulle se till att han inte kan dra sådär, de lär sig snabbt - särskilt som tonåringarTvå rymningar till grannen med hund idag. Bängskal! Andra gången var de inte ute så han kom lommandes när han såg mig. "Leder" honom i halsbandet och det gillar han inte, gör det bara som "nu går vi åt mitt håll" utan att göra någon affär av det, sen när jag släpper är han såååå smörig och visar att han är ju jäääätteduktig och går ju precis där jag vill. På morgonen när han drog så försökte han springa ifrån mig som han gör med sonen men när jag röt STANNA och satte upp handen så kom han på vem det var han försökte med och stannade direkt. Så tröttsamt bara att behöva gå och leta upp honom (fast jag vet ju vart han springer). Jag vill ha tillbaka hunden som kunde gå ut själv och aldrig hittade på tok.
I de här fallen är det de mänskliga tonåringarna som måste lära sig stänga dörrar... TRE tonåringar i huset alltså. Suck.Skulle se till att han inte kan dra sådär, de lär sig snabbt - särskilt som tonåringar
Krälande masken är också förstahandsgissningen här när det kommer nya kommandon. Kanske skulle ge det ett kommando så han fattar att det INTE är vad jag ber om när jag säger något annat :-)Länge sedan jag skrev här men vi håller på och tränar för debut i rallylydnad till hösten och går valpkurs med två rallylydnadsnördiga instruktörer Passar himla fint! 6 månader blir hon den 19/4 med
Bjuder på två filmer från igår. Hon var ultramongo, nästan så jag måste klippa ihop en video med alla hennes knasigheter som hon bjöd på (typ att kräla omkring som en mask samtidigt som man gnyr/skäller i hopp om att det kanske är det jag ber om Brukar ju be om sånt liksom...)
Föraren behöver bli nogrannare. Egentligen så vill jag att hon sätter sig innan vi går runt mig men glömmer det ibland. Samt att alltid börja med samma fot (högern) för vänstern ska bli den jag börjar backa med när vi kommit så långt. Men men
Krälande masken är också förstahandsgissningen här när det kommer nya kommandon. Kanske skulle ge det ett kommando så han fattar att det INTE är vad jag ber om när jag säger något annat :-)
Ja, eller hur... Grym matte hon har...Men åh stackarn vad hon LIIIIDER!